Yunshua Couple

32 8 11
                                    

     " huarghhhh!!!! ", Yunmi menguap. Bertuah punya anak dara... haih.... Yunmi terus masuk bilik air. Buat ape? Mandi ah.. hok aloh.. mung ni. Selesai mandi Yunmi turun bawah makan.. " Aik.. anak omma ni nape monyok je ni?", tanya omma Yunmi,Shinji. " Dia tak dapat pergi konsert seventeen lah omma... " kata akak Yunmi, Yunji. " Ape lah.. Yumi ni.. awak tu kan keje.. dh dh.. dh kan ni.. ", halau omma Yunmi. " hish.. omma ni.. halau titew pulak... ", kata Yunmi lalu salam omma dn appa nya .. " aik... unnie kamu ni tak nk salam ke", kata Yunji. " yelah... ", Yunmi pun pergi salam unnie KESAYANGAN dia tu.
 
       " Ok lah.. Yumi gerak dulu.. da... ", kata Yunmi lalu masuk.ke dalam keretanya dn terus menuju ke Hospital....Akhirnya Yunmi sampai ke tempat keje nya itu...... Yunmi terus melakukan perkejaannya seperti biasa..

       Tiba tiba.. ada sebuah ambulans datang di bahagian kecemasan. Yunmi terus menuju ke bahagian kecemasan tersebut. " Dr. Yunmi cepat ade orang memerlukan Doktor", kata nurse itu. Yunmj mengangguk dn masuk ke dalam bilik di mana pesakit itu ade di dlmnya. Yunmi masuk sahaj bilik itu. Dia terkejut sbb...... Kesemua ahli SEVENTEEN ADA DI DALAM BILIK ITU!!! Bayangkan.. muat tak agak agak bilik tu dengan 13 org.

      " err.. mane pesakit tu.. saya tak nampak" , tanya Yunmi. Maklumlah pendek dikatakan.. hehe.. " oh.. ni pesakitnya", kata seungcheol. Ohyemgi abe cheol.. huhu.. Yunmi mahu pengsan apabila melihat pesakitnya..pesakitnya ialah bias nya. HONG JOSHUA DARI HONG KONG. ok. Lek.. joshua bukan dari hongkong or.. ntah.. Yunmi hanya mampu senyum kelat.. yelah sapa tak berdebarkan bila jumpa crush depan depan.. sapa mancam tu..

Angkat buku ketiak!

        Yunmi terus duduk di kerusi doktor.. alah pempaham lah ye.. Dia agak gugup bila berdepan dgn Joshua. Sbb Sekarang ni hanya ade mereka berdua je kat dlam bilik tu. Yang lain? Kat luar lah sebb kena halau ngan Joshua. " hok aloh hyung tu.. nk gatai lah tu.. dia pi halau kita", bebel woozi.

      Yunmi meneruskan tugasan nya dgn menanyakan pelbagai soalan pada Joshua. " err.. doktor.....". " panggil Yumi", kata Yunmi. " oh.. er.. doktor Yumi... er... ", Soal Joshua dlm teragak agak. " ye ape dia...", lembut sahaja suara Yunmi.

Dub!Dab!Dub!Dab!

    Cuba teka jantung sape yg berdetak skang ni.. Nape dgn jantung aku ni.. bisik Joshua dlm hati. " err.. Encik Joshua kenapa? ", tanya Yunmi sbb dia melihat Joshua memegang dadanya." Err.. tak de pape. Saya dh boleh keluar ke?", tanya Joshua. " oh.. boleh.. nnti ambil ubat di kaunter ye." , kata Yunmi lalu tersenyum. Joshua terkaku sekejap dn mengelengkan kepalanya. Dia turut senyum dn beredar.

         Selepas Joshua dan Seventeen hilang dark pandangan, Yunmi terus menghembuskan nafas nya.. " OHYEMGI ADAKAH YINI MIMPI!!!! ", kata Yunmi lalu menampar pipinya. " adoi... sakitlah", marah Yunmi. Yunmj menggosok pipinya sambil tersenyum.......










Tbc......
Heyyo guys.. nnti dayah sambung k.. tata....



After School Love AF [ CLOSE ]Where stories live. Discover now