"awk....kita kat mana ni?" tanya minjoo apabila dia perasan yang dia bukan kat rumah omma chanyeol..."ah....aku nak jumpa kawan aku..jom lah..." kata chanyeol menyakinkan minjoo..."ouh..ok..." kata minjoo..dia membontoti chanyeol masuk ke dalam sebuah rumah banglo 3 tingkat milik...x tau hhaha....
tok!tok!
pintu rumah itu diketuk...pintu rumah itu dibuka "eeh..tuan muda..." kata seorang wanita yang agak berumur...."terima kasih...sekarang awak dah boleh balik... " kata chanyeol ramah...dia tunduk hormat lalu ke biliknya...minjoo masih tidak tahu situasi apa yang dia lalui sekrang....
chanyeol menarik tangan minjoo masuk...chanyeol melayangkan badan nya ke atas sofa...."yah chanyeol!bangunlah...ni kan rumah orang!" kata minjoo sambil memukul perlahan lengan milik chanyeol..."yah!ni rumah kita lah!" kata chanyeol sambil menarik tangan minjoo sehinggakan dia terjatuh di atas badan chanyeol di atas sofa...bibir mereka bertaut...chanyeol mula mencium minjoo perlahan...minjoo diam....chanyeol menggigit bibir minjoo manja dan menyebabkan minjoo membuka mulutnya..chanyeol mengambil kesempatan untuk memasukkan lidahnya...lidah mereka berlawan selama beberapa minit....
"aigoo...tuan muda..saya balik dulu..." kata maid itu...mereka dari tadinya sedap bercumbu tiba2 terhenti..."arghhh!" jerit minjoo apabila badannya ditolak oleh chanyeol sampai jatuh dari sofa...."wah...jinjja" kata minjoo tidak puas hati sambil memandang chanyeol tajam...."x guna..." kata minjoo dalam hati...
tupp!
pintu rumah itu ditutup oleh maid itu...chanyeol bergegas ke minjoo...dia duduk bercangkung di hadapan minjoo yang masih lagi terbaring...
"neo...gwenchana?" tanya chanyeol risau...."gwenchana!" kata minjoo lalu bangun dari pembaringannya....dia bergegas ke dapur...gelas kaca di rak itu dia capai lalu diisi air sejuk di dalam nya..."ish...sumpah x gentle!" kata minjoo menyumpah2 chanyeol...air di dalam gelas itu diteguk sehingga habis olehnya..."amboii...mengutuk aku ke?" tanya chanyeol yang baru tiba di dapur...chanyeol mengambil gelas milik minjoo lalu dituangnya air sejuk....dia terus minum air tersebut.. "awak!tu saya punya cawan lah!" kata minjoo mencebik.."jadi kenapa?" tanya chanyeol selamba...."ish!" minjoo terus keluar dari dapur..."merajuk lah tu..."
chanyeol mengikuti minjoo ke ruang tamu...."chagii yahh..." panggil chanyeol...minjoo buat x dengar lalu duduk atas sofa.."yah park chanyeol! turunkan!!!!" jerit minjoo apabila chanyeol mengangkatnya gaya bridal style ke arah lif....butang angka 3 ditekan olehnya...lif naik ke tingkat 3...minjoo pula tidak habis2 memukul2 dada bidang milik chanyeol...chanyeol membuka pintu bilik.."you've promise to me right?" tanya chanyeol...minjoo menjeling chanyeol dia dah merajuk habis...
"jangan lah merajuk...chagi ah.." kata chanyeol memujuk minjoo..."chagi nak ape?saya bagi..." kata chanyeol...yang masih lagi mendukung minjoo...mata minjoo melirik ke arah katil beberapa kali..."aahhh..." kata chanyeol apabila dia dapat meneka apa yang minjoo nak...dia menapak ke arah katil...badan milik minjoo diletakkan di atas katil perlahan2....chanyeol mula merangkak ke arah minjoo yang sedang merenungnya....
"can i?" tanya chanyeol....baju lengan panjang milik minjoo dia buka perlhan...skirt pendek milik minjoo juga dibuka...sekarang badan minjoo hanya bersarungkan bra dan panties saja...chanyeol mula membuka bajunya...leher milik minjoo dia hidu dan dijilat...."op...oppa...." kata minjoo dadanya sesak nafas....minjoo mula meng on top chanyeol pula...dia membuka seluar dan boxer milik chanyeol...terpantullah dick chanyeol yang besar dan panjang itu..."suck it" kata chanyeol...minjoo mula memegang dick chanyeol....dia mengusap perlahan2....dia memasukkan dick chanyeol kedalam mulutnya...dia menggulum perlhan2..."yes...minjoo ah..." kata chanyeol menahan nikmat..."did i be a good girl?" tanya minjoo sambil menggulum dick milik chanyeol...."yes.......minjoo....." kata chanyeol kenikmatan..."what did you call me?" kata minjoo lalu berhenti menggulum..dia merangkak naik ke atas badan chanyeol..."what did you call me just now?" tanya minjoo sambil berbisik di telinga chanyeol yang sedang memejamkan mata itu..."min....minjoo..." kata chanyeol tersekat2..."no...." kata minjoo menggigit cuping telinga chanyeol..."chagii...." kata chanyeol...minjoo tersenyum...dia menggerakkan badannya....pussy nya berada di atas dick milik chanyeol...batang chanyeol menyucuk2 pussy nya yang masih berlapikkan seluar dalamnya...dia mula membuka branya....tangan chanyeol mula meramas tetek minjoo...dia mencium dan menggigit puting milik minjoo...minjoo mendesah kenikmatn.."oppa!oppa!erm...ahhh...ahh...ahh...."minjoo moan sexy..chanyeol meng ontop minjoo pula...dia ke bawah....seluar dalam milik minjoo...dia buka dan memasukkan jarinya ke dalam pussy milik minjoo..."nice pussy!" kata chanyeol..."oppa...sa...sakit..." adu minjoo....first time kan...mesti lah sakit..."kejap je okay?" kata chanyeol cuba menenangkan minjoo....dia memasukkan lidahnya ke dalam pussy milik minjoo...dia mula menyucuk2 lubang pussy minjoo menggunakan lidahnya....biji kelentit milik minjoo dia gigit perlahan....minjoo menggigit jarinya menahan nikmat...
"arghhh!oppa!" jerit minjoo....apbl chanyeol memasukkan dicknya tanpa amaran..."sakit!" kata minjoo...darah mula mengalir dari pussynya..."aah...ah...erm..opp...oppa...chanyeol!faster!" kata minjoo terlalu nikmat...chanyeol melajukan hentakan......"chagii....i want cum!" kata chanyeol lalu cum di dalam badan minjoo....mereka meneruskan sex itu sehingga pagi...
dan pada malam itu....bulan menjadi saksi bahawa minjoo adalah milik chanyeol selamanya....malam itu hanya dipenuhi dengan desahan kenikmatan minjoo dan chanyeol...
TO BE CONTINUED!
Hadoiii....apa yang author tulis ni?ahhahahahahaa....sorry matured content....
YOU ARE READING
100 days goda encik suami•PCY ft. KMJ
Lãng mạnmengisahkan tentang seorang gadis yang byuntae tetapi berwajah innocent bernama Kim Min-Joo terpaksa berkahwin dengan seorang lelaki bernama Park Chan Yeol...Chan-yeol merupakan seorang artis yang amat terkenal di korea...dia merupakan ahli daripada...