book? 📖⚠🔞

176 2 0
                                    

kereta milik chaeyeon meluncur laju di atas jalan raya...setelah beberapa minit chaeyeon memandu..akhirnya mereka sampai di sebuah shopping complex yang tesergam indah di kota seoul itu...mereka keluar dari perut kereta dan meluru masuk ke dalam sebuah kedai yang khas menjual baju dalam....

"gotcha...habislah kau chanyeol😏😏" kata minjoo dalam hati...dia sudah tersenyum sinis memasuki kedai itu.."too sexy.." kata chaeyeon sambil menunjukkan baju tidur bertali halus..."nope!ni lagi sexy!" kata minjoo menunjukkan baju yang terlalu sexy..boleh menampakkan segala benda..."chaeyeon...saya nak yang ni...." kata minjoo menunjukkan baju seksi yang dipenggangnya tadi...

"ouh...sexy😂😂" Mereka sama2 mengusik...setelah mereka berpuas hati survey satu kedai..mereka pon beralih ke tempat lain....memandangkan mereka banyak lagi masa yang boleh diluangkan hingga larut malam....jadi....mereka bercadang akan stay di shopping complex itu...

"jom pergi kedai buku..." cadang minjoo...chaeyeon yang sudah masak dengan perangai minjoo yang mmg kaki buku hanya mengikut...minjoo melangkah masuk ke dalam kedai buku dengan sengihan di bibir...dia dan chaeyeon berpecah....minjoo berjalan menuju ke arah rak buku novel....matanya tertancap pada sebuah buku yang menarik minatnya utk mmbaca...

"100 days pikat encik suami" minjoo membaca judul buku itu..."uuu..nampak menarik..." kata minjoo sambil mebelek2 helaian muka surat buku itu satu persatu..."oh my god!" minjoo terkejut apabila matanya terpaku pada bab katil...matanya mmbulat..semua 18+ above..omg...

buku itu ditebalikkan dan dia mula membaca sinopsis buku itu.."adakah anda seorang wife yang terabai..opps..terkasar..okay...adakah anda seorang isteri yang kurang mendapat kan perhatian daripada si encik suami...meh sis nak share sikit cara2 nak pikat suami...sampai x nak keluar rumah...ataupun...langsung x nak keluar bilik..jadi belilah sekarang...rugi x beli....edisi terhad hanya di pasaran..."

minjoo cepat2 ke counter pembayaran..dia malu sebenarnya nak bayar buku macam tu..😂😂 mana x nya...dia kan muda lagi...tapi demi chanyeol...dia sanggup...

"nah cik..." kata jurukira itu apabila dia sudah membungkuskan buku itu buat minjoo...minjoo menyambut huluran penjual itu dengan senyuman manis..."terima kasih.." kata minjoo..."eo...awak dah siap ke minjoo..." tanya chaeyeon tergesa2 ke counter bayaran...dia takut kalau minjoo menunggunya lama...dia membayar buku yang dibeli olehnya..."kaja...kita makan..." ajak minjoo dan melangkah ke arah sebuah restoran...

"bagi saya set B" kata minjoo memesan makanan kepada pelayan yang baru tiba mengambil pesanan..."bagi saya set A.." kata chaeyeon pula..."Thank you.." ucap minjoo kepada pelayan itu...

"yahh...minjoo..itu bukan ke chanyeol dengan......." kata2 chaeyeon terhenti apabila minjoo mencarut😂"oh shit...berani dia dating kat public...the heck boy...fuck you.." carut minjoo habis-habisan menahan marahnya...joy dan chanyeol diperhatikan dari jauh oleh minjoo...jaga kau kat rumah chanyeol..."chaeyeon..saya x puas hati lah...saya kena beli baju banyak2.." kata minjoo tekad....
---------
"terima kasih kerana memilih kedai kami...btw...kami ada sediakan hadiah untuk cik.." lipstick merah menyala dan minyak wangi bertaraf mahal itu dihulurkan kepada minjoo...dia menyambut huluran cashier itu dengan senyuman hambar...."banyaknya awak dapat.." kata chaeyeon melihat sekolah lipstick yang penuh dengan warna merah menyala dan beberapa warna sweet dan tambahan banyak lagi...mereka juga menghadiahkan hamper mini dengan minyak wangi yang bertaraf tinggi itu..harga nya boleh mencecah beribu ringgit..
---------
"goodluck babe...i wish you can get you chanie back.." kata chaeyeon memberikan kata2 semangat kepada minjoo...kereta chaeyeon laju meninggalkan rumah agam milik chanyeok itu...minjoo mengerling jam tangan...9 malam huh...lama nya aku date dengan chaeyeon😂😂

MINJOO POV

aku masuk ke dalam pekarangan rumah milik kami..masih gelap...aku membuka pintu rumah dan terus membuka lampu untuk menerangkan susana rumah yang gelap gelita seperti gua...today is 1st day aku jadi wife chanyeol...dan bermaksud..harini hari pertama aku kena pikat dia...i mean goda..buku yang aku beli tadi..aku keluarkan dari beg galasku...

muka surat pertama aku baca...

"first of all..aku nak kau yang tengah baca ni...pilih kategori yang kau nak..."

•goda. m/s 3
•manja. m/s 20
•sexy. m/s 45
•katil. m/s 69
•badan. m/s 80
•etc.. m/s 110

"badan lah..." tanganku laju membelek ke helaman 80...aku terus membaca satu persatu yang tertulis di situ..

"kalau nak goda suami...mandi lah wangi2....then pakai perfume dekat bahagian leher...dada...dan bahagian2 tertentu yang korang nak..tapi sebelum tu korang pakai losyen dulu okay...." kata si penulis buku itu...aku pon memulakan misiku...baju yang debeliku tadi aku ambil...gaun malam yng berwarna merah terang itu aku ambil...ohhh....sexynya...gaun itu terlalu jarang dan menampakkan lurah dadaku serta panties yng bertali halus itu aku pakai..dia lihat dirinya di hadapan cermin.."sexynya aku malam ni..habis lah kalau kena terkam terok malam ni..." kata aku sendirian di hadapan cermin..aku mengoles lipstick pemberian cashier itu tadi pada bibir munggil milik ku..losyen berbau lavendar aku sapu di bhgian leherku..lenganku juga aku sapukan losyen itu..hampir seluruh badanku sapu dengan losyen...then aku spraykan minyak wangi di bahagian leherku....cincin kahwinku aku betulkan di jarinya..

bunyi enjin di luar rumah membuatkan aku terus berlari ke bawah menuju ke arah pintu rumah.."oppa dah balik.." kata ku riang menyambut kepulangan suami ku...dia kelihatan terkejut..."oppa dah makan?" tanya aku melihat chanyeol yang masih lagi tercengang..."oppa dah makan tadi..oppa nak coffee.." kata nya lalu duduk di atas sofa...stokinnya dia buka..jaketnya juga dia buka.."nah oppa...." kata ku lalu duduk di atas riba chanyeol...aku menghulurkan coffee kepada chanyeol...lurah dada aku yang terdedah itu aku tayang di depan mata chanyeol..."urmm...oppa..keluar dengan dengan siapa tadi?" kataku dengan cebikan...dia cuak..."oppa x nak balas ke?" tanya ku kepadanya...aku bangunn dan mengangkangkan kaki milikku dan duduk di atas riba nya....tanganku meliar ke tengah seluarnya........

TO BE CONTINUED.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 18, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

100 days goda encik suami•PCY ft. KMJWhere stories live. Discover now