Rihyun pov
aku bangun dri tidur aku yg amat nyenyak di sebabkan mak aku membebel je keje pepagi buta . aku tak tau nak cakap macam mana dengan dia untuk dia senyap . ouh nama aku Kim Rihyun . Aku ada abg , nama dia Kim Taehyung abg yg paling gedik duh . bapak aku memeliki sebuah syarikat KIM yg terkaya di korea . well . aku baru je berpindah kat sini sbb aku buat hal kat sekolah lama . dah bape kali aku tukar sekolah aku x tau lah dh x terkira . so harini aku first tukar sekolah .6:30 pagi
"so yeahhhhh aku nak bersiap and nak jumpa bestie aku !" *jeritku didalam bilik .ttb tae masuk .
"kau pahal jerit pepagi nih ?" tanyanya .
"suka hati aku lah kau pesal masuk x ketuk !?" marah ku .7:00 pagi
dah sampai dah sekolah baru . aku baru jejak kaki je dah ada org panggil aku .
" KIM RIHYUNNNNNNN !" jerit kedua dua bestie perempuanku park jihyun dgn jeon jaehyun .sweet kan kitrg nama semua hyun ii 😂❤️
"yow" jawabku .
dorg terus lari dan memeluk tubuhku dgn erat .
"korg pesal?" tanyaku
"rindu lah bodo" jwb mereka .aku terdiam dan tergelak kecil .
+++++++++
aku dah amik dah jadual kat bilik pengetua semua dah settle . aku terus berjalan menuju ke locker dan terus masuk ke kelas . cikgu panggil aku .
"spe murid baru tu meh dtg ke depan dan bagitahu nama kamu ." arahnya .
"annyeong , kim
rihyun imnida" kataku .
"ok , sesapa ada pape soalan?" tanya puan lee .semua pelajar mengangkat tangan .
"ok apa soalan kamu ?" tunjuk jari puan lee kearah budak lelaki ." awak adik beradik jaehyun ngn jihyun ke ?" tnyanya.
"no , just bestie dri kecik lagi" jawabku .
semua mengohkan je .
"ok, kamu boleh ddk sebelah Park Jihoon" arah puan lee .
aku terus duduk disebelah budak sombong nih . mana x nya dia pandang tmpt lain je waktu aku introduce .
+++++++++
dh lama aku nak cakap ygvada org tenung aku tpi malas nak tegur sbb budak sebelah aku yg tenung . dri tadi tau weyhhhhhhh !
Jihoon povaku x tau lah knp aku tenung dia . bukannya attractive sgt orgnya .
ttb
"stop tenung boleh ?" kata rihyun kpdku
"x de masa nak tenung kau do baik aku tenung taik burung tu lagi bagus lagi cantik dri kau" kataku .
"then tenunglah taik burung tuh erghhh !" marahnya dan terus keluar dri kelas .
ye lah skrg waktu rehat aku asyik tenung dia je . sampai x sedar dah rehat .
Rihyun pov
CANTIN
ergh skit hati aku ngn namja tadi tuh . adake patut dia kata tail burung lagi cantik dri aku ? no bebbbb please lahhhh !
YOU ARE READING
Who are you ? || PJH (OG)
Fanfiction; dia sombong tapi kejap je perangai dia berubah . dia baik , sweet dan tak kejam , nak cakap dia playboy actually tak sangat pon . walaupon dia ada kisah silam macam aku . nama dia PARK JIHOON .