04

43 3 0
                                    

Xiumin pov

ye dia dah berubah :) dan aku redha je .

actually hati ni pon dah tawar , tapi tak tahu lah kenapa terkejar kejar lagi kat dia .

1 weeks later

Rihyun pov

ye dah seminggu aku tak contact dengan sesiapa . aku baru bangun dari tido nak gi sekolah .

+++++++++

School

aku datang terus masuk kelas , tak de sape berani tegur aku termasuk abang aku , sebab aku tengah badmood .

seminggu dah aku badmood .

bila aku masuk kelas ada rumored pasal budak baru lagi . bak kata dorang perempuan 'CANTIK' lah . arghhh I DONT CARE ! btw xiumin dah duduk kat tempat kosong kat belakang since hoon dah datang . tapi hoon pon macam dah berubah idk why ? dia yang selalu buat aku gelak time aku tak de mood but sekarang dia berubah ?

aku masuk kelas letak kepala atas meja . then puan lee masuk kelas .

"ok harini ada murid baru ." katanya

banyak ii kelas asal kelas ni famous sangat ha ?!!

Jihoon pov

ada murid baru lagi .

"ok introduce diri awak" kata puan lee

"annyeong nancy imnida"

mata aku terbeliak besar ! sebab

dia ,

EX AKU YANG LAHANAT !

then puan lee kata

"okay awak boleh duduk belakang jihoon ."

why !!!!!!!! banyak ii tempat situ jugakkk kau duduk ?!!!!

Rihyun pov

muka jihoon macam cuak . but idk why ?

" awak okay tak ?" tnyaku kepada jihoon .

"okay" sepatah je dia jawab

"ah okay lah kalau macam tu ." kataku

++++++++++

but now here comes another bitch clingy into jihoon since sekarang waktu rehat .

"oppa jom kita pergi cantin NANCY tak tau lagi lah kawasan sekolah ni !" kata nancy dengan gedik .

"nak gedik ii bukan kat sini duh" kataku buat muka annoying sikit -.-

"eh suka hati aku lah , kau sape nak sebok !" tone suara yang agak ehem ii .

aku ignore dia , but then dia tarik rambut aku .

"let me go , you slut. !" aku tarik tangan pastu aku pusing ii kan sampai tangan dia sakit .

ha tu lah

cari pasal lagi .

kan dah kena sekali .

Who are you ? || PJH (OG) Where stories live. Discover now