05

38 4 0
                                    

'i am very sorryyyy !'

aku betul ii rasa bersalah lepas aku kata yang aku tak de sesiapa , sebab aku tak pernah sedar yang jihoon selalu ada ngn aku .

"hoon aku nak mintak maaf sebab buat kau marah or sakit hati" kataku

tiba tiba air mata hoon mengalir .

"hoon kenapa ni ?" tanyaku dengan penuh kerisauan .

"kenapa rihyun ?! kenapa !!!!!" jeritnya kepadaku .

aku terkejut dengan perbuatan dia .

"kenapa kau cederakan diri kau ?!! KENAPA ?!!!! kau benci sangat ke kat aku ! kenapa ?!!" jeritnya sambil marah .

"a-aku tak benci k-kau . a-aku t-tak pe-pernah benci kau !" kataku sambil menahan air mata .

"kau tahu tak , aku tunggu k-kau , aku tunggu kau !!! , aku tak pandang orang lain . aku berhenti mainkan hati permpuan sejak aku jumpa kau ! tapi kenapa susah sangat kau nak terima aku ?!" katanya dengan suara yang lembut .

air mataku mengalir macam air terjun .

aku pon tatau kenapa aku tak terima dia . dia perfect je .

tapi aku rasa macam diri aku tak layak untuk dia .

"maafkan aku hoon , aku tau yang kau tunggu aku , aku tahu . semua tu ." kataku .

"cukup lah tu mintak maaf , berhenti lah menangis . sekarang ni kalau aku cakap yang aku masih tunggu kau , kau nak cakap apa ?" tanyanya .

kalau dia suka aku lagi ,

kenapa ?!

kenapa dia tak bagi tahu aku pasal xiumin

dengan dia punya plan haram dia tu

kenapa dia tak datang sekolah

1 bulan pulak tu

aku tatau nak cakap apa dengan dia

Jihoon pov

dah tiba waktunya ! aku kena buat dia jadi milik aku .

aku tengah tunggu jawapan rihyun .

"a-aku rasa aku tak lay—."

tak sempt dia nak habiskan ayat dia

aku terus cium dia .

"sape kata kau tak layak untuk aku ! jangan buat aku macam ni . tolong lah. " kataku

"jihoon , kau kena faham aku ." katanya

"KIM RIHYUN SUDAH LAH TU !" tengkingku .

"tapi kenapa , kalau kau sayang aku , kau sepatutnya bagi tahu pasal xiumin dengan racangan bodoh dia tu ! kau mesti tak sanggup tengok aku sakit , derita , dalam keadaan yang sedih !" katanya sambil menahan airmata .

"aku taknak bagitahu kau sebab aku tengok kau sayang sangat minseok tu , mustahila kalau aku cakap semua plan dia kau nak percaya !" kataku .

Who are you ? || PJH (OG) Where stories live. Discover now