02

49 4 0
                                    

Jihoon pov

At Rooftop

hm walaupon aku tau dah seminggu , aku try mintak maaf dia still x maaf ii kan . aku suka dia ? knp aku suka rihyun ? sbbnya aku pon x tau . tapi bagi aku dia boleh jadi kunci untuk hidup aku yg kosong dan playboy nih . walaupon baru seminggu je dia sekolah kat sini tapi dia dah jadi QUEENKA do . dia org pertama buat hati aku berubah . wae ? sbb tindakkan apa yg dia buat waktu abg dia kena pukul . walaupon dia ni gangster sikit but dia baik ngn semua org , lebih kurg mcm QUEENKA caring lah dia nih . personality dia buat aku suka kat dia . aku mengaku dia attractive cantik baik . Ye aku tahu aku playboy , aku jdi macam ni pon disebbkan ex aku . KANG HANNA . dia curg ngn aku . dia x pernah jujur ngn aku . aku syg dia sgt ii tpi dia tipu aku :) . aku jadi PLAYBOY disebbkan dia lah yg rosakkan hidup aku dgn cerita dusta dia .

in the end aku x sedar aku tgh nangis sorg kat sini :) .

Rihyun pov

aku cari jihoon merata rata tempat tpi x jumpa ye lah sepatutnya aku x leh jugak buat dia macam tu . kalau aku tgk abg aku nangis ttb tanpa aku tau sbb pon aku boleh marah . so aku tak patut marah dia lama ii . adik dia ngn aku x de pape masalah .

but when aku pergi rooftop aku nampak

JIHOON menangis .

aku tgk dia termenung jauh sambil nangis .

aku risau :( .

aku pon pergilah tegur dia slow ii .

"eo ? erm jihoon ?" tegurku

"ouh rihyun apa kau buat kat sini ?" tanyanya sambil mengelap air mata .

"gwachanha?" tanyaku kpd jihoon .

"ah i am okay ." jawabnya .

"jihoon aku nak cakap sikit nih ." kataku

"apadia?" tanyanya.

"aku nak mintak maaf kat kau . sepatutnya aku x boleh marah kau lama ii , aku tau apa perasaan kau ." jwabku .

"eh !!! sepatutnya aku yg mintak maaf !" katanya .

"kita mintak maaf sesama sendiri je lah :)" kataku sambil tersenyum .

"erm abg kau macam mana ?" tanyanya .

"nnti aku slowtalk lah dgn dia ." kataku dan pergi .

tiba ii .

jihoon tarik tgn ku .

"rihyun ." panggilnya .

Jihoon pov

aku x sgka aku pegg tangan dia !!!! aku nak cakap apa do .

"rihyun ." panggilku .

"eo ? wae ?" tanyanya .

"aku nak cakp something..."

"ha ye" tanyanya

"aku sebenarnya s——-"

x sempat aku nak cakp tiba ii ...

"KIM RIHYUN !!!!!!!" panggil tae .

aku terus lpskan tgn rihyun .

Rihyun pov

tanjat titew .
adu tae kacau line lah .

Who are you ? || PJH (OG) Where stories live. Discover now