Na początku chciałabym wam pokazać bohaterów tej opowieści.
Mika Grein. (Ja) 16 latka wysportowana i ładna blondynka. Uczęszcza do 1-wszej liceum.
Alex Jones Lang. Wysportowany, przystojny bad boy. Ma 17 lat i chodzi do 2 liceum.
Ariana Stain. Najlepsza przyjaciółka Miki.
16-letnia brunetka, uczęszczająca do 1-wszej liceum.
Zayn Grein . 17-letni Model i brat Miki. Uczęszcza do 2-giej liceum.
Max Lang . 15-letnia Siostra Alexa. Uczęszcza do 1-liceum.
Florian David Beckham.17-letni Najlepszy przyjaciel Miki. Rudzielec który uczęszcza do 2-giej liceum.
Cameron Liad- wysoki i szczupły przyjaciel Alexa, ma 17 lat i uczęszcza do 2-giej liceum :
Minęła właśnie noc w nowym mieszkaniu, obudziłam się na podłodze i w dodatku się cała śliniłam. Lepiej już być nie może a jednak, widzę jak mama wchodzi do pokoju i patrzy się na mnie jak na debilkę,
-Co ci się stało?!-pyta mnie mama która pomogła mi wstać.
-spadłam z łóżka.- Odpowiedziałam idąc do łazienki.
- szykuj się do szkoły!- krzyknęła mama wychodząc z pokoju.Wzięłam szybki prysznic lekko zimną wodą, przez co chyba się przeziębiłam. Wyszłam z kabiny prysznicowej i otuliłam się w szlafrok. Wyszłam z łazienki i naszykowałam sobię ubranie. Wzięłam czarną bluzkę, długie czarne jeansy, białe buty i kilka akcesoriów. Znów poszłam do łazienki żeby się przebrać, uczesać włosy, umyć zęby i zrobić sobie zdjęcie na insta .
Po czym spakowałam się i wyszłam.
CZYTASZ
Love me baby| Gaba_MiQa
Короткий рассказona go nienawidzi, on jej nienawidzi, razem się pokochają. Dziękuje za ranking 70 w kategorii alkohol