Jag satt i soffan med ett glas champagne och kollade igenom instagram. Bilden jag la upp för 2 minuter sedan med texten "Finally 18" har redan fått 5 kommentarer.
Jag lägger ifrån mig mobilen och sätter mig till rätta i den vita skinnsoffan medan jag slår på Svenska Hollywoodfruar. Jag hör hur dörren öppnas och vet att det är Per som kommer hem från sitt eftermiddagsskift, klockan är 18.30, värst vad han var tidig. Per är min bonuspappa, jag bor hos honom efter att mamma dött för några månader sedan i en bilolycka. Han är 57 år.
Han kikar in i vardagsrummet och ser mig sitta där i en oversized t-shirt och stringtrosor. Han skrattar till lite och säger:
-Sådär ska väll inte en brud som du fira sin 18-års dag.
-Jag har inget bättre för mig, konstaterar jag och ler lite grann. Han tar ett steg in i rummet och jag ser att han håller ett paket med rosa presentpapper i handen. Han går fram till mig och sätter sig bredvid mig och räcker fram paketet.
-Vad är detta? Säger jag med ett snett leende på läpparna.
-Grattis, öppna nu, vi har en tid att passa, säger han och jag ser på honom med en frågande blick medan jag vecklar ut presentpapperet. Jag öppnar lådan och där i ligger en vit klänning som är väldigt u-ringad, tajt och kort, med många fina spetsdetaljer. Under den så hittar jag ett par vita spets-trosor med string samt en vit spets-bh. Det ligger även ett halsband i lådan, med ett intyg att det är i vitt guld samt en äkta diamant i mitten.Han räcker mig ett kuvert som jag tar ur hans hand och öppnar det. Där står det:
Grattis på din dag. Gör dig iordning, klockan 19.30 åker vi in till Stockholm för en trerätters samt en hotellnatt, så packa väskan.
Jag hoppas att du bär kläderna du fick ikväll och att du får en underbar kväll.
Ps. Skorna och jackan du ska ha ikväll hänger i hallen.Jag skrattar till och ser frågande på honom.
-Du såg vad som stod, klä på dig och gör dig iordning, vi åker om 90 minuter, säger han och går iväg. Jag skyndar mig in i mitt rum och sätter mig framför spegeln, en lätt sminkning får det bli.Efter sminkningen så tar jag av mig mina kläder och byter om, den vita spets-bh:n passar perfekt, jag funderar över hur han visste att jag har D-kupa. Den sitter bra och mina fylliga bröst ser ännu fylligare ut. Jag sätter på mig de vita spets-trosorna med string, de passar perfekt. Sedan så tar jag upp klänningen och sätter på mig den. Klänningen slutar cirka 5 cm nedanför min rumpa, mina fylliga bröst ser väldigt stora ut då klänningen sitter väldigt tajt. Jag tar även på mig ett par svarta stay-ups med spetskant.
Jag ser mig själv i spegeln och tycker faktiskt att jag ser riktigt snygg ut, jag tar fram locktången och hårborsten och fixar håret innan jag går ut till Per. När jag kommer ut ur mitt rum så står Per redan i hallen, han tittar på mig med ett leende. Han granskar mig in i minsta detalj och hans blick stannar några extra sekunder på mina bröst.
-Vilken snygging, säger han medan han ler mot mig. Han har kostym på sig, ser nästan ut som att han ska på bröllop.
-Du med, säger jag och ler innan jag går in i rummet igen och packar iordning mina saker. Jag tar med halsbandet i handen ut igen.-Jag tänkte att du skulle få ta på mig detta, sa jag och räckte halsbandet till honom medan jag vände mig om. Han drog undan mitt hår i nacken och satte på mig halsbandet innan han gav mig en puss i nacken.
-Vad vacker du är, säger han och räcker mig ett par höga klackskor och en svart skinnjacka.—
Nästa kapitel kommer att involvera sex så känsliga läsare varnas!
KAMU SEDANG MEMBACA
Sugardaddy
RomansaFanny bor hos sin styvpappa som är mångmiljonär, då mamman är död, men snart så utvecklar de en speciell relation "Jag äger din kropp, så har du fri tillgång till min plånbok." Vill inte sätta åldersgräns på mina böcker men varnar känsliga läsare.