Då var det dags, förberedelserna inför firmafesten. Per gjorde iordning vardagsrummet medan jag stod i köket och ställde in massa sprit i kylen. Per kommer in i köket.
-Kom ihåg att de får göra vad de vill med dig idag, säger Per och pussar mig på pannan. Sedan så får jag en notis på mobilen, en swishbetalning. "Summa, 4000kr" "Fixa naglar och helkroppsvaxning, nu". Per ler mot mig utan ett ord, så går han tillbaka till vardagsrummet.
Jag går ut i hallen och tar på mig ett par Nike-skor och går ut ur huset, ut på den asfalterade gatan in mot stan, som lämpligt nog bara ligger 10 minuters promenad bort.
Väl inne i stan så går jag in på min favorit nagelsalong och sätter mig ner i väntrummet för de som har drop-in tider. Tiden passerar och tillslut så blir det min tur, jag sätter mig i stolen.
-Vad vill du ha idag? Säger tjejen som ska fixa min naglar och ler mot mig. Jag bestämmer mig för vita naglar med "små diamanter" på. Hon tycker att det är ett bra val och börjar fixa mina naglar.Efter att jag fixat naglarna så tar jag och betalar innan jag går iväg till stället som ska ge mig en helkroppsvaxning. Det är drop-in tider men det är ganska många människor där så jag får sitta där ett par timmar innan det hinner bli min tur.
Efter ett par timmar så ropar personalen upp mitt nummer och jag går och får min helkroppsvaxning, det är smärtsamt men jag blir superlen.
När jag väl kommer hem igen och låser upp dörren så står Per i köket och håller på att lägga över all alkohol i påsar som han sedan tar med ut på altanen och stoppar i kylarna som står där ute. Jag sparkar av mig skorna och går in i vardagsrummet som till min stora förvåning har gjorts om totalt. Per kommer in igen och ler mot mig. I det stora vardagsrummet så finns det vita skinnfåtöljer lite här och där. I andra änden så är det flera vita skinnsoffor ihopsatta till ett enormt u, det får säkert plats 30-40 personer där, och i mitten finns en strippstång.
Jag bara stirrar, Per kommer fram till mig och skrattar.
-Jag tänkte att min lilla prinsessa skulle få agera strippa ikväll också, säger han och lägger en puss på min panna. Jag bara skrattar till och vänder mig om. I andra änden utav vardagsrummet så står en enorm säng, jag tänker tydligen högt för Per hör tydligen hur jag säger "vart fan kom den ifrån?".
-Jag beställde hem den, det är tills ikväll när du ska vara mina mannars strippa och sexleksak, okej min prinsessa? Säger han medan jag långsamt nickar.Per går in i duschen medan jag går in till mitt rum och gör mig iordning. Jag känner hur nervositeten sprider sig genom kroppen medan jag tar på mig mascaran, allt måste vara perfekt.
—
Nästa kapitel kan innehålla sex, så känsliga läsare varnas!Tack sååå mycket för 1k läsningar, hoppas ni tycker om boken!
YOU ARE READING
Sugardaddy
RomanceFanny bor hos sin styvpappa som är mångmiljonär, då mamman är död, men snart så utvecklar de en speciell relation "Jag äger din kropp, så har du fri tillgång till min plånbok." Vill inte sätta åldersgräns på mina böcker men varnar känsliga läsare.