Prázdný vlak

9 1 0
                                    

Vlak pomalu přijížděl na nástupiště.Kluci nastoupili do vlaku a byli jediní kdo nastoupil.Všechna Kupe byla osvětlena a tak už při příjezdu viděli, že je vlak naprosto prázdný.Vyšel jen průvodčí, který byl Martinovi odněkud povědomý.

Průvodčí odpískal odjezd vlaku a vlak za strašlivého břinkotu a piskotu brzd nabíral pomalu rychlost.

,,Dobrý den, kontrola jízdenek.Předložte vaše jízdenky prosím" chraptivým hlasem promluvil průvodčí. Měl na sobě zvláštní uniformu a čepici nasazenou do čela tak, že mu nebylo skoro vidět do očí.Až se to klukům zdálo zvláštní. Když mu Martin podával svou jízdenku, průvodčímu se tak klepaly ruce že jízdenku málem při předání z ruky do ruky roztrhl.

,,Děkuji, nashledanou..." a odešel pomalou chůzi ven z kupé.

,,Ten byl zvláštní co?" se smíchem promluvil Jirka.

Vlak prudce zabrzdil

Kluci se koukli z okna a vůbec nevěděli kde se zrovna nachází.V kupé promluvil vlakový rozhlas se slovy ,, Konečná stanice, prosíme cestující vystupte".

Kluci vystoupili aniž by věděli, kde se nachází...

,,Martine! Kam jdeš? Martine!"

Martin jako by byl náměsíčný se nepříčetně vydal po malé stezce kde na konci problikávala stará lampa.

,,Martine stůj!"

Martin se stále nezastavil...

Kluci ho dohonili a Martin jim řekl ,,Pokud ho neposlechneme a nepůjdeme za ním , zabije nás"

,,Kdo? Martine, haloo"

Martin nepříčetně šel dál, kluci se báli a tak ho následovali

Poslední svíčka (The last candle)Kde žijí příběhy. Začni objevovat