Güney Kız Lisesi..
Uf ya, resmen yeni bir okula gidecektim. Ve o okulda sadece kızlar olacaktı pardon yeni bir haber daha var;yatılıymış. Ya ben kendi lisemden memnundum bir dakika tabelada ne yazıyordu.Güney kız lisesi mi? Hayatımda duyduğum en garip isim,hem neden bu okul ?
Okula geldik bavulumu yukarı çıkarttılar. Oda arkadaşlarım Nisa,Büşra,Elçin,Nurefşan ve Ravza ile tanıştım. İyi gibi değildiler ama bana yakın davranınca hemen kanka olduk.Ravza "sen ne olmayı düşünüyorsun?"dedi bana dediğini anlamadım. Biraz daha bağırarak "Pişt,Elfida sana diyorum kızım?!"diyince "Doktor"dedim bir sessizlik oldu. Sessizliği Nisa bozdu."Sakın Kuzey Erkek Lisesinden biriyle sevgili olma onlar baş düşmanımız."dedi "Biliyorum"dedim. Ama şahsen bilmiyordum."Kızlar Arda'yı veya Efe'yi arayalım uzun zamandır bulaşmıyoruz."dedi Büşra herkes onayladı ve bana baktılar Elvin "Telefonunu ver Arda'nın telefonunda kayıtlı değilsindir sen."dedi"Bi zahmet olmasın"dedi Nurefşan yani Nuro . Telefona Arda'nın numarasını girdiler.
Çalıyor...
Çalıyor...
Çalıyor...
-alo
-alo Arda bey cesedi gömdüm,param nerede? Herkes şaşkındı bende dahil
-Yarın Deniz Cafe'ye gel veririm.
- yalnız Arda bey parama 3 kat zam isterim malum zor iş. Dedim kızların isteğiyle
Sonra bir gülme sesi ve "Beni kandıramazsınız Şampiyon ben kanmam bari numaranı gizleseydin" şaka değil mi? Bu Arda o Arda mı? Hani benim kuzenim olan lanet olsun! Onların kuzey erkek lisesinde okuduğunu Nasıl unuturum."A-Arda s-sen misin?"dedim Arda'da "yok değilim, Güney zillileri buraya dikkat kuzenime zarar vermeyin sakın olay çıkmasın." Diyip kapattı telefonu.Nurefşan"kuzenin mi? " diye sorunca evet anlamında başımı salladım. Telefonumu alıp kuzeylilerin adlarını araştırdılar...
Savaşçı(Efe ÖZKAN)
Kuzi(Arda SAFKAN)
Saftrik(Aras SOYKAN)
Deli Yürek(Barış ER)
Sarı Ciciv(Burak KIZILAY)
Yılan( Emir ÖZTÜRK)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Arkadaşlık
RomanceBuraya sadece bunlar yazılabilir çünkü bu hikaye sadece okununca anlaşılabilir...