part1

1.6K 29 0
                                    

dibintangi oleh..

park narra

wu yifan

kim jongin

do

omma

appa

pada suatu pagi yang indah...

park narra menunggu kris di sebuah bangku...dri pukul 9 pgi lagi narra dah tercegang di situ...'aishhhhh...lambatnye oppa ni...'dia membebel seorang diri sambil melihat jam di tangan...

tiba2..ade tangan yang menutup mata narra dri belakang...narra dah tau...sudah semestinya kris...'oppa..i know that was you..'kris membuka mata narra dan trus berdiri di hadapan narra..

narra bangun dri kerusi dan mencekak pingang...'oppa...sekarang pukul berapa dah..?kenapa lambat..?'kris pegang pipi narra..'im sorry dear...saya bangun lambat..'kris pandang betul betul pada anak mata narra...

'its okey...dont do like that next time...okey...promise..'narra menyua jri kelingking dan kris menyambut jari itu dengan senyuman...'okey dear..'kris mengusap rambut narra...mereka terus berjalan sambil memegang tangan...

tiba di tempat yang di tuju...

'annyeong..'kris membuka pintu butik itu...'annyeong..eh mr kris and mrs narra..come in...'sahut mrs tan seorang pengusaha butik pengantin...'have a sit...kejap saya amik album untuk mr mrs pilih..'mrs tan berlalu pergi...

'here the album..'mrs tan memberi dua album baju perkhawinan pada kris dan narra..'kamsahamnida..'narra membuka album itu....

waaaah...semua baju dalam album tu cantik sangat....'oppa...this so beautiful...'narra menunjukkan baju yang dia pilih...'aniya..aniya..kita pilih yang ni...'kris pula memberi pendapat...

'erhhhh...warne dia gelap sangat...'narra tetap dengan pendirian dia.....'gelap...gelap la cantek...'kata kris...'aniya...yang ni'..mrs tan di situ hanya memerhatikan gelagat mereka berdua sambil tergelak kecil..

'mr kris..mrs narra...stop i will show you the most popular dress...kajja ikut saya..'kris dan narra hanya mengikut arah...mereka bertiga naik ke tingkat atas...narra tak sabar hendak melihat baju pengantin yang dikata oleh mrs tan....

'here mr...mrs....are you ready...'mrs tan membuka langsir yang menjadi penghalang baju itu.....kris dan narra terpegun melihat reka bentuk baju pengantin yang ditunjuk oleh mrs tan....

to be continue....

You come in my lifeWhere stories live. Discover now