seminggu berlalu...tiba hari yang narra nanti nantikan...hari perkhawinan antara dia dan kris...omma menghias puteri dia dengan make up...selepas semua selesai...narra membuka almari dan menyarung gaun pengantin dia...
waaaahh..terasa hari ini hari yang paling indah dalam hidup narra...tiba2..TRUUUT...TRUUT...telefon narra bebunyi...panggilan itu dari seseorang yang dia tidak kenali...'yaeboseyo..'narra menjawab...
'annyeong this is kris wife...?'...narra agak terkejut sewaktu itu..'nae..' perlahan lahan narra menjawab...telefon narra terlepas dari genggaman...
omma,appa dan kyungsoo adik kepada narra yang dri tdi menunggu narra bersiap memakai crown terkejut dengan tindakan narra melepaskan phone dari genggaman...'narra...gwenchana..?'narra memandang omma sambil menitiskan air mata..'omma kris..kris..'
narra terus berlari keluar bilik..'noona narra..nk pergi mne..?'jerit kyungsoo.....dia tak mengendahkan kyungsoo....dia keluar dri rumah...tetamu yang datang terkejut dengan tindakan narra lari dari rumah tanpa penjelasan yang tepat...narra terus berlari sambil menangis...dia berlari dengan memakai baju pengantin...dia tak endahkan orang di sekitarnya yang memandang pelik...
narra sampai di hospotal...narra terus menuju ke kaunter'nurse...mane wad kecemasan..?'nurse menunjukan arah kepada narra..'kamsa..'narra berlari ke wad kecemasan yang menempatkan kris di situ..
larian narra terhenti...narra tercunggap cunggap...dia terkujut dengan apa yang dia nampak...
to be continue...