part6

370 20 0
                                    

'kai..ohh kai..nape pandang saya macam tu...?'narra pelik dengan kai...dia memandang diri dia sendiri...HAAAH...baju dia ngan kai sama...PINK..diorang tak rancang pon...

lamunan kai terhenti sekelip mata...'ahhhh...dah jom...kita dah lambat ni..'kai menarik tangan narra...narra terkejut dengan tindakan kai....buat pertama kalinye kai memegang tangan narra pada pertemuan mereka yang pertama...

di tempat wayang..

bored...narra bukan jenis suka tengok cerita macam ni...narra try untuk tak tido...tpi ahhhhh...disebabkan terlampau bored sangat die terlelap...kepala dia perlahan lahan terlentok pada kai...kai yang dari tdi asyik makan popcorn merasakan ade orang bersendeng di sebelah dia.

kai lihat sebelah dia...sape lagi kalau bukan narra...kai tersenyum melihat narra berkelakuan begitu...kai sambung makan popcorn...dia tak berani nak berbuat apa pada narra..dia malu...macam mne kalau narra terjaga...

sementara di rumah....

'yaeboseyo..'omma kai mulakan perbualan..'nae apa ni..?'omma narrarse pelik..'ni omma narra la...macam mne dengan rancangan kita pasal narra ngan kai...?'omma kai tergelak kecil..'plan A berjalan lancar..'kata omma kai dengan gembiranya..mereka berdua tergelak kecil...

narra and kai about...

'narra..narra bangun..'narra buka mata perlahan lahan...'haaah...saya tertido ke...?'kai tergelak kecil..'nae..kajja..'malunye narra...dia cuba bertahan...ahhhhhh...kalau boleh dia nak makan ubat lupa ingatan untuk lupakan apa yang terjadi tadi...

narra menguap sambil berjalan keluar dari wayang...'awak ngantuk ke..jom la kita balik kesian awak..'narra memandang kai..'armmm..boleh juga..'kai menghantar narra sampai ke kereta..'bye narra...hati hati ye...'

narra senyum dan melambai kai...kai tunggu sehingga kereta narra tak kelihatan lagi...kai tersenyum sendiri...di dlam kereta narra..narra memikirkan apa yang kai buat kat dia...dia tersenyum sendiri..'kai...kai..'narra mengeleng kepala...

di rumah...

narra membuka pintu perlahan lahan supaya tak menganggu omma ngan appa..terkejut narra..'omma belum tido..'narra duduk di sebelah omma..'macam mne..seronok keluar dengan kai...?'narra melentokkan kepala pda omma..'boleh la..keluar ngan kris lgi best...heheh'

'lame lame biasa la tu..dah pergi masuk tido...'narra mencium dahi omma..'night..saranghae...'omma tersenyum...narra tak nak cerita lebih lebih kat omma...takut benda lain yang terjadi...dia masuk bilik dan salin baju..

tiba2 ade sekeping sampul surat terjatuh dri selitan baju yang dilipat dalam almari...narra buka sampul tu di atas katil....isi kandungan sampul tu ialah gambar kenangan narra ngan kris...narra menahan sebak...rindunye dia kat kris...

'kris im always miss you..saranghae..'dri celahan pintu appa mengintai narra menangis melihat gambar gambar kris dengan narra....appa turut simpati dengan mereka...lagi berapa minit je mereka akan jadi suami isteri..tpi nasib tak menyebelahi narra atau kris...

tobe continue...

You come in my lifeWhere stories live. Discover now