(Ja umieram xDDD JUŻ NIGDY NIE BEDE TAKICH ŻECZY W NECIE SZUKAĆ XDD)
**Narrator**
Reaper szedł sobie wraz z jego dzieckiem Gothem po mieście ,bo musieli kupić odkurzacz ale zgubili się gdzieś w połowie drogi przez co Reaper postanowił ,że pójdą się gdzieś przejść po mieście i może znajdą w ten sposób sklep z odkurzaczami.
Po chwili jednak Goth spojrzal na swojego ojca z lekkim strachem ponieważ zaczęło robić się ciemno a dookola nich zgasły lampy.
-Tato ?
Goth chwycił szybko rękę ojca i przytulił się do niego przez co Reaper zaśmiał się.
-Spoko loko młody idziemy na zakupy...
Odpowiedziawszy Reaper zauważył duży świecący się sklep z różnymi rzeczami których z daleka nie widział przez co uśmiechnął się zwycięsko i spojrzał na Gotha.
-Chodź synek idziemy do tamtego sklepu...
Znów Reaper zabrał głos i ruszył z Gothem do sklepu.
Po drodze Goth uświadomił sobie co to jest za sklep i spłonął soczystym fioletem na twarzy.
Reaper nie zdawał sobie jednak z tego sprawy ,że to sexshop i szedł dalej.
Po chwili juz byli w sklepie i spojrzeli na ekspedientkę która była ubrana wyzywająco a z pod jej dekoldu było widać piersi.
-Witam chłopcy ,co chcielibyście kupić... Mamy tutaj bardzo dużo zabaweczek ~
Powiedziała laska zza lady ponętnym tonem głosu i lekko się zaśmiała poprawiając kosmyk rudych włosów.
-Chciałbym kupić odkurzacz...
Powiedział spokojnie Reaper przez co oparł się lekko o lade.
Goth słysząc słowa ojca zaczął się śmiać tak po cichaczu żeby nikt go nie usłyszał.
Sprzedawczyni przez chwile patrzyła na niego w milczeniu zastanawiając się o co mu kurwa chodzi lecz po chwili przetworzyła to na swoje seksistowskie myśli.
-Oh dobrze ,już rozumiem.. A jaki rozmiar ?
Zapytała po chwili.
Reaper myślał po czym odpowiedział.
-Hm... Jakiś taki duży ,żeby był... Oh i najlepiej czerwony !
Reaper ucieszył się ,że w końcu kupi odkurzać ,ale nie spodziewał się co dostanie ,za to Goth nadal cisnął beke z zaistniałej sytuacji.
Sprzedawczyni usmiechnela sie i z pod lady wyciągnęła jakieś urządzenie ,a wygladalo ono tak
-A wiec... To jest odkurzacz erotyczny do pochwy... Wiec pana żona będzie na pewno zadowlona... A jako iż pan jest u nas pierwszy raz to to jest dla pana gratis ,dziekuje i do zobaczenia~
Sprzedawczyni podała Reaperowi przedmiot po czym wypnęła go razem z Gothem ze sklepu.
Reaper lrzez chwile patrzył się na to "coś" lecz po chwili wzruszył rękami i schował to do kieszeni.
-Odkurzacze w tych czasach są bardzo dziwne...
Powiedzial Reaper i stworzył portal do domu na co spojrzal na Gotha ,który po chwili wybuchnął niepochamowanym śmiechem aż zaczął płakać ze śniechu przez co po prostu przeszedł przez portal.
Reaper nie wiedząc o co chodzi wszedł przez portal...
The End ~
**********
XD ten rozdział był zjebany jakiś kufa xDDD