Capitolul 12

279 10 10
                                    

RECAPITULARE:
Alice-Deci ce asteptati ducetiva
Jin he si Namjoon se duc sus si incuie usa....
Jin he-Namjoon ce facem doar nu o sa facem sex....?
Namjoon-De ce nu...??*Spune cu o privire perversa*
Jin he-Ai inebunit......
Namjoon-Nu...
Jin he-Tu vb serios....?
Namjoon-Daa
Jin he se uita la el speriata nu putea sa faca asta Namjoon sta 2 secunde si se duce spre Jin he ea dandu-se in spate din ce in ce mai mult pana se izbeste de un perete tare si rece din camera Namjoon se apropie de ea pana se facut o distanta foarte mica intre fetele lor Jin he inchide ochi pentru o secunda pama simnte niste buze reci si moi pe gatul ei incet muscand si lingand acea particica de piele din gatul ei se simntea foarte bine poate chiar mirific pentru Jin he aceste saruturi au durat doar 2 minute pana simnte ca Namjoon se indeparteaza de ea Jin he deschide ochi si il vede pe Namjoon razand cu gura pana la urechi.......
Jin he- De ce razi ?......
Namjoon-Sa fii vazut ce fata ai facut....
Jin he se apropie de el si il inpinge pe pat ea urcanduse deasupra lui el inghitise in sec nodul din gat si se uita in ochi ei ea il saruta pe buze pasional si tandru coborand usor pana la abdomen Namjoon a inchis ochi fiind ceva foarte pervers in capul Jin he coboara si coboara pana ajunge la pantaloni arunca o privire la Namjoon si il vede cu ochi inchisi atunci lui Jin he ii aparuse un zambet siret si se ridica de pe el si iese alergand din camera Namjoon se ridica si el si fuge jos la baieti
Alice-Ati facut-o...?
Jin he-Nuu tu ai inbunit ca Namjaoon...
Jimin-Cine in varte...?
Tae-Hai Jin invarte tu...

Jin- ok

Jin invarte de sticla si pica pe Jimin
Jin-Adevar sau Provocare....?

Jimin-Adevar
Jin- Este adevarat ca fac cea mai buna mancare si daca nu as fii eu voi ati murii de foame...?

Toti incep sa rada Jimin chicotind....
Jimin-Da e adevarat.....*spune zambind Jin fericit ca are dreptate ca de fiecare data.....
Alice-Am o ideie..
TaeHyung- Ce ideie.....
Alice-Mai tineti minte cand ne jucam fantanelele??...*spun uitanduma la Delia,Jin-he si Namjoon
Suga-Fanta..ce?
Alice-fantanelele e un joc interesant credetima..Namjoon explicale tu.....

Namjoon-Deci fantanele este un joc cu saruturi o persoana uite dau un exemplu Alice si a doua persoana eu...Eu va trebui sa stau in spatele lui Alice fara sa ma uit la voi sau la ea ea va arata cu degetul pe fiecare dintre voi si va intreba acesta,acesta,si exemplu pica pe Jimin dupa ce am ales Alice ma intreaba unde o sa sarut acea persoana si va arata cu degetul pe fata ei de exemplu alege fruntea ea arata spre fruntea ei si intreaba aici si eu ca exemplu spun da dupa ea ma intoarce si imi spune ca trebuie sa l sarut pe Jimin pe frunte iar daca refuz primesc o palma peste fundulet......Inteles??
TOTI-DAAA

Delia- cine-i primul?

Tae-Hai Jungkook cu Suga

Alice-ok Jungkook sta in fata iar Suga in spate
Suga-Jungkook vezi ce faci ca te omor

Jungkook-da da vezi sa nu...*spune dandusi ochi peste cap
Jungkook arata cu degetul spre Jin si intreaba 'Aceasta.'..?Suga raspunde* nu*

Arata spre Tae *Aceasta* Suga *nu* Arata spre Delia *Acesta* Suga Nu*....... Arata spre mine *Aceasta* Suga *da* Toata lumea striga eu incep sa rad dupa Jungkook il intreaba *Aici* spune si arata spre obraz Suga *Nu* arata spre buze *Aici* Suga *Da* Jungkook il intoarce cu fata la noi toata lumea radea mai putin Jimin care parea putin suparat de situatie.....
Jungkook-Trebuie sa o saruti pe Alice pe buze 2 minute...
Suga-Amm.........Ok
Suga vine si ma saruta pe buze scurt timp de 2 minute dar Jimin intoarce capul repede sa nu vada cum Suga imi pupa buzele dmn ce gelos doar stie ca il iubesc doar pe el
Dupa ce ne am jucat ne am gandit sa comandam Pizza pentru cina am comandat 5 cutii de Pizza acum fiind ora 9 noi mancand in timp ce ne uitam la HWARANG(In Hwarang joaca Tae este extraodinar filmul l-am vazut de 100 de ori e genial)
Tot filmul Jimin se uita urat la mine si imi arunca priviri care te ar putea ucide eu ca sa scap de privirile acelea ca nu vreau sa mai fie atat de gelos pe nimic....

Fratele Meu Liderul BTSVol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum