Pohled Hell
okey, 1.9 a já musím do školy... Zaklapla jsem budík a nehodlala vstát z postele... "Dělej Hell!" Slyšela jsem z kuchyně "už jdu!" Řekla jsem zpátky, vstala jsem a šla do koupelny. Když jsem si udělala ranní hygienu tak jsem šla do svého pokoje a oblékla si černé jeany které mají díry na kolenou, bílé dlouhé tričko pod zadek a přes to černou koženou bundu. "Dobré ráno mami" řekla jsem když jsem vešla do kuchyně "Dobré, zlato" opětovala mi pozdrav "mami nemám hlad, já radši už půjdu do školy ať nepřijdu první den pozdě"řekla a vzala si své věci "tak ahoj mami" řekla jsem z chodby "ahoj, užij si to" řekla, jak si můžu užít den ve škole?!Šla jsem rovnou do třídy a snažila se nenavazat oční kontakt s profesory. Rozhlédla jsem se po třídě a uviděla svou nejlepší kamarádku s kterou sedím každý rok "Ahoj kočko" řekla když jsem si sedla vedle ní na židli "ahoj puso" řekla jsem "tak co?" "Co by?" Nechápala jsem "no, jak se těšíš na tu novou? Prý je mladá a podle kluku hodně sexy" usmála se "hm" řekla jsem lhostejně, zazvonilo a já se postavila, nejdříve vešel ředitel a za ním stala překrásná brunetka s hnědými oči "měli pravdu" řekla jsem omylem nahlas "co?" Nechápavě se na mě podívala Niki "no vipadá fajn" řekla jsem opět chladně "takže dobrý den žáci vítejte v novém školním roce, hodně z vás se dozvědělo že budete mít novou učitelku, nebyl to žádný kec a proto vám představuji Kristine Griffin" řekl a podíval se na tu novou učitelku "dobrý den žáci, doufám že budeme spolu vycházet" řekla s úsměvem, něco jí ředitel pošeptal a odešel "tak teď se mi všichni představité" řekla a podívala se na prvního žáka, když to dokolovalo k nám "já jsem Niki a ráda poslouchám hudbu" "dobře" řekla a podívala se na mě "já jsem Helen ale lidi mi říkají Hell a mám ráda street dance" řekla jsem "dobře a to delaš závodně?" Narozdíl od všech se u mě pozastavila "jo, parkrát jsme byli na soutěžích" usmala jsem se "dobře" úsměv mi oplatila, "a teď se můžete ptát na otázky vy mě" řekla ke všem, přihlásila se Niki "máte přítele?" Řekla a já ji bouchla do ramene "to je v pořádku Hell, a ne nemám přítele" řekla, stále měla na tváři úsměv. Přihlásil se Natt "a kolik vám je?" Řekl "no je mi 24" odpověděla... začalo zvonit... "tak nashledanou" řekla a odešla, já ji pozorovala do kud jsem ji viděla a usmívala se "ale copak líbí se ti?" Rypla si Niki "ale prosimtě, možná je hezká, nádherná, dokonalá a sexy" ou fuck já se zasnila nahlas "jo tak sexy? Že by jsi se zamilovala?" Pokračovala "možná" řekla jsem aby mě už nechala... vytáhla jsem si sluchátka z tašky a zaposlouchala se... "Hell vstavej" vytáhl mi někdo sluchátko z ucha a položil ruku na rameno, rychle jsem se probudila a uvědomila jsem si že je hodina a že mě budí nová profesorka Kris... "omlouvám se paní učitelko" řekla jsem "v pořádku ale ať už se to neopakuje" mrkla na mě. Celou hodinu jsem vnímali jen jí...