Pravidla

1.2K 47 81
                                    

Jak už je jasné z popisu, budu recenzovat slash (ať už bxb nebo gxg).

Samotnou mě mrzí, když si chci nechat zhodnotit příběh a někdo ho odpálí předem jen kvůli tomu, že je to fanfikce a navíc slash. Proto jsem si říkala, že bych možná mohla pomoci já, aneb co si neuděláš, to nemáš.

Nicméně, má to pár háčků, jako ostatně všechno v dnešní době.

Na zhodnocení vezmu přednostně HP fandom, protože se v něm nejlépe orientuji, poté ff na Avengers. S ostatními fandomy nemám problém, ale protože neznám kánon, budu k tomu přistupovat jako k povídce s random postavami.

Je mi jedno, zda to bude bxb nebo gxg, nevadí mi násilí, sexuální scény, přežiju i m-preg, ale u toho vás upozorňuji, že těhotenství jsem zažila, a pokud tam bude nějaká nelogičnost, tak si na vás smslnu. Hetero příběhy neberu.

Do recenzí přijímám jen vaše díla, nikoliv cizí, v českém a slovenském jazyce.

Bylo by vhodné, aby měl příběh alespoň 2 – 3 kapitoly, ale zhodnotím i jednohubku.

Příběh může být rozepsaný, dokončený, pozastavený...

Nebudu udělovat žádné body, nejsme na famfrpálovém hřišti. Ke každé části vyjádřím svůj názor a udělám závěrečné shrnutí.

Co budu hodnotit?

Cover – jak na mě působí, jak zaujme

Anotace – jak je lákavá, jak moc prozrazuje

Děj – plynulost děje, logické chyby, návaznost

Postavy – vývoj charakteru, myšlenkové pochody, reálnost

Gramatika a pravopis – tady budu jako pes, tak se na to připravte. U slovenských příběhů budu hodnotit především stylistiku

Kánon – jak dílo a charakteristika postav spadají do kánonu

Objednávky posílejte pod TUTO kapitolu, jinde na ně nebudu brát zřetel.

Objednávku mi napište v tomto znění:

1. Název
2. Fandom a pairing
3. Váš věk (přizpůsobím tomu pohled na dílo, od starších autorů budu požadovat víc než od mladších)
4. Krátký popis děje (dvě, tři věty)
5. Stav příběhu (dokončený a pod.) a počet kapitol
6. Heslo (dozvíte se v průběhu)

Prosím, rozmyslete si, zda recenzi skutečně chcete. Nemám v plánu vás zadupat do země, na druhou stranu s vámi nebudu jednat v rukavičkách. Dostanete můj upřímný názor, napíšu vám nedostatky, ale zároveň se budu snažit najít i něco pozitivního. Nezapomínejte, že se jedná jen o můj názor. Nemusí být pěkný, nemusí se vám líbit, přesto očekávám slušnou reakci. A ani nepříznivá recenze neznamená, že máte přestat psát, ale budu ráda, když se mi podaří vám pomoci, jak to psaní zlepšit.

Pokud s tím souhlasíte, do komentáře si prosím heslo – napište mi své oblíbené zvíře.

Závěrem bych ještě chtěla zdůraznit jednu věc – mám malé dítě, píšu své příběhy, dělám rozhovory s autory. To znamená, že času zbývá opravdu málo. Pokud vám napíšu, že recenzi udělám, tak ji udělám, ale bude to chvilku trvat, tak mě, prosím, neuhánějte. Na oplátku se vynasnažím, abyste nemuseli čekat xy dlouhou dobu. Děkuji.

Recenze slash povídek [UZAVŘENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat