Snarry a Drarry v jednom? Kdo by to nechtěl, že?
Autor: LeaKolouchova
V době hodnocení 22 částí, nedokončené.
Cover
Vůbec se mi nelíbí, zdá se jako fanart stažený někde z netu, na nějž se plácnul text. To by mi normálně ani nevadilo, sama pár takových coverů mám, ale tady je ten obsah navíc jako kdyby splácnutý, prakticky v něm ani není poznat postava Harryho a Severuse.
Jméno autora je téměř nečitelné a celkově, nebýt shipperka obou shippů, obálku bych úplně přehlédla.
Další věc, co je špatně - pokud už má někdo potřebu psát název díla v angličtině (proč, když je čeština tak krásný jazyk...?), tak by se měl řídit i anglickými pravidly pro psaní názvů. Tedy všechna slova kromě členů a spojek psát velkým písmenem.
Správně by tedy měl být název Teach Me, Please.
Osobně bych autorce doporučila si cover udělat u nějakého zkušeného grafika, příběh hned bude vypadat lépe a přitažlivěji.
Anotace
Anotace je poměrně kostrbatá a má chybu hned v první větě - postavy zůstaly, ne zůstali.
Na druhou stranu celkem zaujme. Ten fakt, že je povídka z AU prostředí, kde jsou Draco a Harry největší sígři na škole, je rozhodně něco, co se na Wattpadu běžně nepotká. Neprozrazuje nic navíc, kromě toho, že nastoupí nový učitel chemie. Možná bych tomu ještě dala nějakou špetku náznaku, aby se čtenář navnadil, ale zas ne příliš, aby se děj nevyzradil.Děj
Děj je místy poměrně uspěchaný a působí, jako kdyby se autorka potřebovala rychle dostat přes určitá místa, aby se mohla pohnout v ději dále. Neškodilo by místy ubrat na tempu, nechat situace, aby se pořádně rozvinuly a ukázaly svůj potenciál. Autorka ráda vykresluje emoce, což se jí poměrně daří, ale popisy prostředí, které ze začátku příjemně zpestřovaly příběh, se s dalšími kapitolami vytrácí, takže čtenář občas tápe, kde se vlastně postavy nachází a jak to tam vypadá.
Děj je vcelku nenáročný, oddechový, točící se především okolo zamilovanosti Harryho, ale občas překvapí i nečekanými zvraty, z nichž některé by se mohly ze začátku tvářit jako zbytečná výplň místa, ale později se ukáže, že byly popsány s určitým účelem.
V příběhu je několik nelogických nedostatků. Severus aka nový učitel chemie nepozná Draca Malfoye, ale později vyjde najevo, že se zná s jeho otcem, logicky by tak jeho syna znát měl.
Další je absence Harryho fyzičky na tělocviku. Nejsem žádný sportovec, aktuálně trhám rekordy tak akorát v gaučingu, ale pokud někdo tráví osm hodin týdně v posilovně, nějakou zdatností by dle mého názoru oplývat měl.Postavy
Draco je rozmazlený fracek, co má všechno na háku. Je poměrně nevyrovnaný, chvilku se snaží být hodný, o chvilku později udělá nějakou kravinu nebo nepříliš logickou věc. Charakter tak spíše kolísá v jakési rovině, místo aby se úplně vyvíjel. Na druhou stranu, má u mě velké plus, protože přese vše má Harryho rád a neváhá otevřít svou náruč.
Harry je typický teenager, dělá bordel, pro lásku je ochoten se změnit, a když to nevychází tak dobře, jak by podle jeho představ mělo, uklouzne. To odpovídá věku.
Severus mi přijde jako poněkud menší cvok, co vlastně neví, co chce. Jednu chvíli je chladný a nedostupný, poté se jeho rádoby klidná povaha změní v řádění tajfunu. Vzhledem k věku, co má v příběhu mít, je jeho charakter spíše člověka o deset let mladšího.
ČTEŠ
Recenze slash povídek [UZAVŘENO]
De TodoChcete si nechat zrecenzovat svůj slash příběh, ale buď jsou recenze plné nebo je recenzenti nechtějí zhodnotit? No, já vám sice nezaručím volný pořadník, ale zhodnocení vaší fanfikce ano. Více info v pravidlech. Cover by @ShiroLaufeyson