Melisanın ağzından*
Erenle birbirimize aşık olduğumuzu öğreneli 3 gün olmuştu.O nu çok seviyodum ama etrafında hep kızlar vardı.Bu yüzden de ona dikkat etmem gerekiyodu.Ama bana çıkma teklifi bile etmemişti ne yani ben mi yapıcam teklifi de.Belkide beni gerçekten sevmiyodur çünkü onun benden hoşlandığını sınıftaki bi kız söylemişti hareketlerinden de belliydi aslında ama tam emin olamadım.
Neyse yarın matematik sınavı var.Sınava çalışmam gerekiyo ama lanet olsun Eren yüzünden çalışamıyorum.Ve ben bunları düşünürken ev arkadaşım Sanem odaya girdi.
Sanemin ağzından*
"Bu halin ne! yarın matematik sınavı var ve sen boş boş oturuyorsun"
"Ya evet biliyorum bende seninle bu konuda konuşucaktım.Şey.....çalışmamda bana yardım edersin dimi?"
"Ederim tabii ki ama önce kendini toparla sonrada yemek ye bi deri bi kemik kalmışsın"
Aslında biraz kilosu vardı ama bişeyler yemesi lazım.
"Ama yemek istemiyorum"
"Anlaşıldı ben ikimize birer sadöviç yapıyım"
"sen bitanesin yaa"
Melisanın ağzından*
Canım kamkim yaa bana kıyamaz onun en çok sevdiğim yanı da bu.Şaka bi yana yarın matematik sınavı var ama Ereni düşünmekten çalışamıycam ki neyse en azından bi denerim.
of yaa sanem ne kadar çabuk hazırladı sandöviçleri.Ve çalışma başlamıştır.
"Hadi bakalım başlayalım çalışmaya"
"Ama bu çok sıkıcı.Neyse bi denerim"
"Denemicen çalışcan hanfendi sora senin dırdırını çekemem sanem kazanamadım diye..."
"Of tamam "
Ve çalışmaya başladık.
Erenin ağzıdan*
Off gene Burcuyla Seda telefondan mesaj atıyolar bıktım artık bunların kankalıklarından.Kanka değil sevgiliyiz sanki yarın da matematik sınavı var rahat bıraksalar çalışcam ama bırakmıyolar ki yiyolar insanı resmen.Melisa da bana aşık mış oofff aslında bende ona karşı boş değilim yani.Ama o benden hoşlanıyomudur ki.Neyse öğrenirim ben şimdi sınava çalışmam lazım aslında hiç de çalışmak istemiyorum ama geçmem lazım bu sınavdan.
Of matematik defterim nerde gene okulda mı bıraktım acaba neyse Özgün e bi sorayım
"Özgün matematik defterimi gördünmü? "
"Evet en son okuldaydı "
"insan alırdı dimi Özgün"
Neyse çalışma ya da niyetim yoktu zaten
Melisanın ağzından*
Of çok yoruldum bıktım artık şu lanet olası matematikten
"Artık yeter içim şişti sanem bırakalım artık!"
"İyi sen bilirsin dinlemiyodun da zaten"
Ereni düşünmekten nasıl dinleyebilirdim ki?
"Tamam ben odamdayım sanem sabah görüşürüz"
"İyi geceler sana o zaman"
Off sabaha kadar uyuyamıycam şimdi lanet olsun Ereni neden bu kadar çok seviyorum ki sanki onun benden hoşlandığından bile emin değilim.Neyse artık uyumalıyım yoksa göz altlarım mos mor olucak.Erenin beni böyle görmesini istemem.
Sdayla Burcu Erenin yanından bi ayrılsa belki o zaman beni görebilecek ama ayrılmıyolarkı göt laleleri.Eren onları kankası olarak görüyo ama kızlar öylemi, kendilerini okulun en havalı kızları zannediyolar.Ama Ereni onlara kaptırmam.Bunu da nasıl başarıcaksam artık.Neyse ooo saat 2 olmuş artık uyumalıyım.Lanet olası matematik sınavı na uykulu gözlerle girmek istemiyorum.
Ahh Eren ahh bi anda girdin hayatıma şimdi çıkmak bilmiyosun.
***
Merhaba arkadaşlar bu ilk bölümümdü biliyorum biraz fazla kısa ve kötü oldu çünkü ben de beğenmedim ilk bölüm biraz sadeydi ama sonraki bölümler güzelolucak ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANET OLASI AŞK.
Teen FictionBir şeyi asla yapmam demek,onu yapmaya başlamanın ilk adımıdır