Melisanın ağzından**
Ondan nefret ediyorum ama bunu düşündükçe içim sızlıyo ben ondan nefret edemem o benim hayatımda tanıdığım en güzel varlık şuan ilk defa bir erkek için ağlıyorum çünkü ben kolay kolay bir erkeğe aşık olmam aşık olsam bile onun için ağlamam.Ona karşı çok farklı duygular hissediyorum o diğerleri gibi değil gerçekten ben hiç bir erkeğe bu kadar farklı duygular hissetmemiştim o artık sanki benim hayatımın anlamı gibi olmuştu ondan vazgeçemezdim vazgeçmem de ama bana bi daha teklif ederse onunla çıkarmıyım bilmiyorum çünkü duygularım çok incindi diğerleriyle onu asla kıyaslayamam çünkü diğerleri kalbimin üstündeydi ama Eren sanki kalbimde tünel açmıştı o kadar derideydi ve ben o deliği kolay kolay kapatamam işte bu yüzden onu diğerleriyle kıyaslayamam bunu yapamam çünkü onu gerçekten çok seviyorum ve gerçekten ağlıyorum ilk defa demek aşk acısı böyle bişeymiş bian önce yatağıma yatmak ve sabaha kadar ağlamak şuan olduğu gibi acımı içime atarak ağlamak.Dur ben ne yapıyorum aşşağıda bir şişe Tequila olması lazım alıp içmek istiyorum gerekirse gidip markettende alırım başka türlü düzelemem ki ben neyse şu şişeyi alıp geliyim en iyisi.
"Melisa dur ne yapıyosun"
"Ne yapıyo gözüküyorum sanem Tequila içicem kendime gelme lazım"
"Bir dakika sen ağlıyomusun... Neden?"
"Sence neden olabilir"
"tamam da seni hiç bi erkek için ağlarken görmemiştim"
"Ben sıradan biri için ağlamam Sanem"
"Tamam ama beraber içicez"
"Sen neden içicen ki?"
"Yani o şişeyi tek başına mı içeceğini zannettin"
"Gibi gibi"
"Hayır hanfendi beraber içicez"
"Of tamam o zaman"
"Tamam sen istediğin biyere geç bende çerez felan hazırlayıp geliyorum"
"Tamam"
***
"Evet geld...Melisa ama sen gene ağlıyosun böyle olmazki"
"Oluyomuş demekki"
"Hadi 1 bardak iç belki düzelirsin"
"Düzeleceğimi zannetmiyorum bence daha berbat olucam"
"Hadi iç şunu"
"Tamam içiyorum hadi beraber"
"Tamam limonu al eline ha şöyle ........ vuhuu tadını özlemişim desem yalan olur"
"Bana tadı gene su gibi geliyo nedense"
"Of boşver sen onu nasıl iyi geldimi"
"Herzamanki gibi işten ne olabilirki başka"
"Aaaa ağlama artık yeter benide üzüyosun...... Erenle konuşmamı istermisin"
"Sakın teklif etmem bile kötü zaten"
"Neden ağlıyosun anlat o zaman"
"Eren bambaşka bii tamam mı diğerleri gibi değil o onaa karşı çok farklı duygular hissediyorum ve bu yüzden de ağlıyorum ben...ben hiç bir erkek için ağlamışmıydım hayır işte bu yüzden şuan burda içiyorum ona bu kadar değer verdiğim için.... Bazen keşke onu hiç tanımasaydım diyorum ama tanımasaydım ne olurdu belkide daha güzel olurdu kim bilir ona hakettiğinden fazla değer veriyorum ve karşılığıda bu...sadece bu kadar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANET OLASI AŞK.
Fiksi RemajaBir şeyi asla yapmam demek,onu yapmaya başlamanın ilk adımıdır