Melisanın ağzından*
Bu günden daha kötü bir gün olamazdı. Sanem Erene sormuş Eren de ona karşı bişey hissetmiyorum demiş. Ve ben.. Sanmıştım ki.. Çifte lanet olsun. Şimdi her şey tersine dönecek. Tam alışmışken bu kadar bağlanmışken ne demek bişey hissetmiyorum. Bu burda bitmiştir. Ayrıca bu gün yanıma da hiç gelmemişti. Erene kısa bi mesaj atıcam.
"Eren bunca şeye rağmen hala bişey hissetmiyosan... BİTSİN.Hatta BİTTİ. bu kadarmış demek. Geçirdiğimiz zamanlar güzeldi ama karşı taraf bişey hissetmiyosa olmaz. "
Galiba ağlıycam. Hayır ağlama... Ağlama. Tamam bitti. Hah mesaj geldi.
" Böyle mutluysan böyle olsun geçirdiğimiz zamanları unutmıycam. "
Onun içinde bu kadar kolaymış demek. Ama olsun zaten sevmiyosa er yada geç belli olucaktı. Sadece biraz erken oldu o kadar. Ağlarsam elime bişey geçmiycek. Bu yüzden ağlamıycam. Asla.
***
İşin gerçek tarafı ;
Ben bu hikayeyi gerçekten 5 ayımı verdiğim birine yazıyodum. Ve hatta beraber yazıyoduk. Ama olmayınca olmuyomuş. Bana hikayeyi devam ettir dedi ama o olmadan asla. İlk başta hikayeyi silicektim ama yapamadım. Bu yüzden böyle bi son buldum. Bubu yapmam biraz uzun bi zaman aldı ama... Neyse. Ama cidden bi insan yüzünü görmediği sesini dahi duymadığı insana duyguları farklıysa o hep içinde kalır. Ve asla unutamazsın. O belki kolayca unutur. Çünkü onu sen sevdin. Ama sen unutmazsın. UNUTAMAZSIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANET OLASI AŞK.
Teen FictionBir şeyi asla yapmam demek,onu yapmaya başlamanın ilk adımıdır