Lanet buluşma

103 7 2
                                    

Melisanın ağzından**

Saat sabahın 7 si ama ben toplasan 1 saat anca uyumuşumdur.Eren yüzünden uyuyamadım ki.

İnşallah göz altlarım morarmamıştır.Bu gün güzel olmam lazım, aslında hergün olmam lazım Erenin gözüne girebilmek için.Neyse önce bi duş alayım daha sonra kıyafetere karar veririm.

***

Duş iyi geldi az da olsa rahatladım.Şimdi geldi sıra kıyafetlere.Üstten sarı bluzumu alttan beyaz şortumu ve ayakkabı olarak da sarı converse lerim çantamda beyaz olsun bu sefer.Saçıma çok bişey yapmaya gerek yok.Açık bırakıcam makyaj olarakta bi rimel bi parlatıcı yeter benim için.Evet sonunda hazırım!

Ama önce Saneme seslenmem lazım.Normalde geç kalıyoruz diye hep o bana kızardı.Şimdi görevleri değiştirme zamanı.

"Sanem nerdesin geç kalıyoruz?"

Sanemden ses yokodasına bakıyım bari.

"Saneeem....pişt duyuyonmu beni...ses versene lan göt"

Kapısını tıkladım cevap yok odasına dalıyorum.Hücuuummm.

"Sanem had.... Sanem kalsana lan saat 9 olmuşlan oha amk kızı kalk çabuk giyin amele"

"Ya melisa ne yaa bi sabah ta uyuyayım olmazmı"

"Normalde seni yatakta hırakırdım ama bu gün sınav var!"

"Uff tamam tamam kalktım"

"Çabuk ol hadi sen git önce yüzünü yıkada bende kıyafetlerini hazırlayayım."

"Tamamda vaayy Melisa seni hiç böyle görmemiştim"

normalde böyle şeyleri pek giymem daha çok kot ve tişört takılırım.

"Niye kötü mü durmuş üzerimde"

"Yoo hayır çok güzel"

"Hadi Sanem hadi oyalanma"

Erenin ağzından**

Puff saat daha sabahın 7 si.Niye bu kadar erken uyandım ki sanki.Hiç uyuyamadım ama o da var bişey benim uyumamı engellemişti sanki ama ne.

Allahım sana geliyorum Seda gene mesaj atmış.Bıktım bunlardan da ha.Cevap yazmasam da okulda on ton laf edecek.Üüüf hiç uğraşamam okulda laf etmesi daha iyi belki biraz soğur benden de anlar sadece kanka olduğumuzu.

 Neyse bi duş alıyım çok terlemişim.Ergenlik çağındaki bi çocuk gibi kokmak istemiyorum.

***

Duş gerçekten iyi geldi.Bakalım bizim Özgün bey ne alemde.

"Özgüün uyandınmı"

"Duştayım"

"Tamam ama çabuk ol"

Bende üstümü giyeyim bari.Ne giycem ki herzamankilerden bi gömlek ve pantolon.Kahraetmesin bu gün lanet bi matematik sınavı var hiç çalışmadım ki zaten.Çalışamadım daha doğrusu.

Aç da değilim neyse okulda bişeyler atıştırırım.Bu gün kendimi çok farklı hissediyorum.Bu gün pazartesi ve Melisanın beni sevdiğini öğrendiğimden sonra ilk kez onu görücem.Yani bana aşık olduğunu öğrendikten sonra onu ilk görüşüm olucak.Ve içimi korkunç bi heyecan bastı.

LANET OLASI AŞK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin