MABET

140 11 5
                                    

Evet arkadaşlar ilk kitap önerimiz: MABET

Yazar: Sarah Fine

Yayımevi: aspendos

Cehennemde aşık olmak tehlikelidir.

Şahsen kitabı daha okuyorum ama az kaldı. Harika, muhteşem, mikemmel, pörfekt şuana kadar okuduğum kitaplardan bayağı farklı ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM.

~ÖN OKUMA~

"Planım: Şehre gir. Nadia'yı al. Bir çıkış yolu bul. Bu kadar basit."

Bir hafta önce on yedi yaşındaki Lela Santos'un en iyi arkadaşı Nadia intihar eder. Oysa bugün, uğurlama merasiminin ters gitmesi sayesinde Lela cennette, uzaktaki büyük kapılarla çevrili şehre, cehenneme bakıyordur. Karanlık ve yolunu şaşırmış yaratıklarla dolu olan intihar kapıları'ndan kimse kendi isteğiyle geçmez. Ama Lela herhangi biri degildir, en yakın arkadaşının ruhunu kurtarmaya kararlıdır -kendi ahiret hayatını feda etmek zorunda olsa bile- (kız gerçekten salak)

Lela, Nadia'yı bulmaya çalışırken bu karanlık şehrin uçsuz bucaksız sokaklarında devriye gezen muhafızlara yakalanır. (nedense benim muhafızlara karşı bi zaafım var :D) İçlerinde insana en yakın olan liderleri Malachi, diğerlerinden tek bir nokta dışında farklıdır: ölümcül etkileyiciliği. Lela ile tanıştığında Malachi de kendi planını yapar. Çünkü Malachi, Lela'nın bilmediği bir şeyi bilmektedir: Bu karanlık şehir Lela'nın hayatını geçirmek zorunda kalacagı en kötü yer değildir.Malachi, onu bu kaderden uzak tutmak için her şeyi yapmaya hazırdır.

Oh sonunda yazdım. Bu arada parantez içindekiler benim düşüncem karıştırmayın. Ve gerçekten muhafızlı hikayeleri bi ayrı seviyorum :D

Hikaye'den küçük bir söz:

Al işte. İlk kez bir oğlan bana güzel olduğumu söylüyor, gel gör ki cehennemdeyim ve herif kendinde değil.

Notcuk: Yazım yanlışları olabilir özür dilerim

Ayşe Nur

Bolcak KİTAP, fazlaca FİLM, birazcık da MÜZİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin