1.

31 4 3
                                    

Zaczynamy!!!

------------------------------------------------------
Magda: Witajcie drogie przyjaciółki, moje zacne towarzyszki w nieskończonej tułaczce przez ten ziemski padół. Piszę dzisiaj do was, aby porozmawiać z wami o pewnym nadzwyczajnym wydarzeniu, które mi (albo raczej nam wszystkim) się dzisiaj przytrafiło. Otóż dane nam było poznać pewną niezwykłą istotę; do naszej, nawiasem mówiąc niegodnej tego zaszczytu, klasy dołączył młodzieniec niespotykanej wręcz urody. Jurij Plisetsky wkroczył dziś jak burza do naszych bezbarwnych żywotów, aby uczynić je pełnymi koloru i światła oraz nadać im nowy, wzniosły cel. Argumenty na potwierdzenie jego cudowności przedstawię w dalszej części wiadomości.

W pierwszej kolejności pragnę zwrócić waszą uwagę, drodzy rozmówcy, na jego boską fizis. Jego głębokie niczym ocean, szmaragdowe oczy przeszywają mnie na wskroś, docierając aż do głębi mego jestestwa, jednocześnie pozwalając mi zatonąć, zatracić się bez reszty i zapomnieć o szarym i zimnym realnym świecie. Jego delikatne niczym poranny zefir rysy wydają się pozbawione jakichkolwiek wad, a cera bez skaz sprawia, że pragnę dotknąć tego niebiańsko urodziwego lica i ucałować te pełne, różane wargi. Widok jego smukłego, a za razem umięśnionego ciała zachwyca mnie naraz delikatnością i siłą, do tego stopnia, że nie mogę pozbyć się go ze swoich myśli. Równie mocno jak powłoka cielesna, oczarowała mnie osobowość Jurija; jego zawziętość w dążeniu do celu, jego pewność siebie oraz ognisty temperament, które jednak ustępują czasem miejsca niezwykłej wrażliwości i empatii, czyniącej go prawdziwym aniołem.

Sądzę, że przedstawione przeze mnie argumenty w pełni wystarczą, aby przekonać każdego, nawet bezuczuciowego gbura (<3@leviś), o wspaniałości naszego nowego kolegi z klasy.

Aga: Znass go kobieto jeden dzień a mówisz jakby to było wieloletnie uczucie! Ale tak w sumie to się zgadzam

Kasia: Wydaje się spoko,

 a ty Levi co myślisz?

Leviś🖤: To tylko zadufany i zakochany w sobie gnojek, który wygląda bardziej kobieco niż cała żeńska część naszej klasy.

Magda: GIŃ!!!!!!!!!!!!!

Kasia: ...

Aga: ...

Historia: ...

Sasha: ...

Ymir: ... Ale to z kobiecością to prawda

Momo: ... 

Uraraka: ...

Bakuśśś: WY WSZYSCY GIŃCIE!!!!!

Deku dodał użytkownika Jurij Plisetsky

Todoroki: Ja się w sumie zgadzam z Leviem. BRO

Leviś🖤: dzięki BRO.

Kasia: Todoś ❤️❤️💓💓💕💕💖💗💗💗

Todoroki: Ummm Hej ❤️

Kasia: emm papa

Użytkownik Kasia jest nie aktywny

Użytkownik Jurij jest aktywny

Eren😏😏: spłoszyła się 😏😏😏😏

Jurij: Po co mnie dodajecie do tego dołu społecznego.

Leviś🖤: Skoro nie chcesz tu być to wyjdź.

Jurij: ok

Magda: Juraśka ❤️💗💗💕💖💞❣️💝💗💕

Lód I Ogień || Levi x Jurij CHATOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz