"Bu dünyada neyi neyi en çok istersen o senin imtihanındır."
En son istediğin şey ne zaman hemen gerçekleşti.Aslında duyduğuma göre bir şeyi ne kadar çok istersen o zaman gerçekleşirmiş.Peki ne pahasına olursa olsun bunu kabullenebilirmisin ?İyi ve ya kötü...
Bence hayır.Çünkü sonuç kötü olduğunda kendimizi değil başkasını suçlarız.Kim suçlamaz ki?Eğer birşeyi istiyorsan oturup düşünmelisin.İster dua et ister başka birşey yap.Sadece düzgünce iste.
Ben kimmiyim ?
Onsekiz yılını annesi ile geçiren babasını eskiden hiç tanımamış olan ve annesi babasından nefret eden zavallı öyküyüm.Şu anda bulunduğum yer zorla satılan ve zorla fahişelik yaptırılan yer.Evet doğru annemin hayatı hep böyleydi.Babam ben daha annemin karnındayken anname dayanamayıp bizi terk etmiş.Annem ise beni 18 yıl sonra zorla bir yere satıp bir fahişe gibi davranmamı istemişti.Ne kadar anneme ağlayıp yalvarsam da burdaydım işte.Ben annem gibi olmak istemiyordum.Onun gibi her akşam farklı farklı adamlarla olmak zavallıca...
Burada bunları düşünen sadece ben varım sanırım.Beni çağırdıkların da hep bir bahane bulup kurtuluyordum.Bu hapis gibi yerde bulunan diğer kızlar her defasında 'Bizde böyleydik ama şimdi halimize bak asla kurtulamadık sende kurtulamayacaksın'diyolardı.Peki ya bende kurtulamayıp böyle mi olacaktım? Tabikide hayır asla beni fahişe gibi davranmalarına izin vermeyecektim.
Orosbuların başı olan figen benim ismimi dediğinde bir bahane arıyordum.Ama artık anlamış olacaklar ki beni sürükleyerek bir adamın arabasına tıkıştırdılar.Pencereden dışarı baktığımda o adamla piç salih fiyat konuşuyolardı.Ben satılıktım.Gerçekten bir SATILIK...
Ellerimin titremesini ve ağzımdan çıkan hıçkırıkların çıkmasına engel olamıyordum.Çünkü o adam beni otel odasına getirmiş ve üstüne üstlük karşımda dikilip benim soyunmamı bekliyordu.Ama hayır tabikide bunu yapmayacaktım.Buradan bir kaçış yolum olmalıydı.Adam en sonunda bana bağırıp üstüme doğru gelmeye başladı.Üzerimde ki tişörtü yakalarından tutup ikiye ayırdı.Boynumu emdikten hemen sonra beni yatağa fırlattı.Üzerime çıkıp boynuma tekrar eğildiğinde yandaki şarap şişesini alıp adamın kafasına geçirdim.Adam o sızıyla yatakta kıvranırken ceketimi alıp hemen dışarı çıktım saat gece 02.30 civarlarıydı.Adamın arkamdan seslenişlerini duyduğumda dahada hızlı koşarak bi sokağa dönüş yapmıştım ki birine çarpmamla afallamam bir oldu.Çocuğun kolundan tutarak
"Lütfen nolursun beni burdan götür yalvarırım peşimde birisi var lütfen"oldukça zayıf çıkan sesimle çocuk ilk önce yüzüme sonrada yırtılmış tişörtüme baktıktan sonra hızla kolumdan çekip bir apartmna soktu.Kapıyı açıp beni odasına götürdü.Yatağa oturup ellerimle yüzümü kapayarak ağlamaya devam ediyordum.Sonra çocuk elimi yüzümden çekti ve suyu bana uzattı titreyen ellerimle suyu aldım içtikten sonra bardağı ona uzattım hala hıçkırıyordum.Çocuk yanıma gelip kafamı göğsüne yasladı ve bana sarıldı.Bende ona hiç tanımadığım birine sarılmak oldukça tuhaftı ama kötü bir niyeti olsaydı beni orda kurtarmazdı değilmi...