Εβαλε μια χαλαρωτικη μουσικη και αρχισαν ολοι τα 'Οοο'
Μ: Θες να παμε να χορεψουμε?
Ε:Ναι αμε!Πηγαμε... Με επιασε απο την μεση κι εγω απο τους ομους του. Αρχισαμε να κανουμε οτι εκαναν και οι γυρο μας... μεχρι που ζαλιστηκα κα πηγα να πεσω. Μεχρι που ενα χερι τυλιχτηκε γυρο απο την μεση μου.
Και εκεινη την στιγμη εννοιωσα μια ανατριχιλα... γαμω τις ορμονες μου.
Η μουσικη τελειωσε και ολοι αρχισαν να χειροκροτανε... Εμενα με ποναγε τρελα το κεφαλι μου και ειπα στον Μακ οτι θα παω λιγο στην τουαλετα για να 'φτιαχτω'.
Με φιλησε πεταχτα και αρχισα να προχωραω μεχρι το μπανιο.
Οταν περναγα απο τις αντρικες τουαλετες ακουσα μερικα βηματα.
Συνεχισα να προχωραω και την ωρα που πηγα να στριψω για να μπω μεσα ενας μου επιασε το στομα και με τραβηξε προς τα πισω.
Προσπαθουσα να ξεφυγω αλλα δεν.
Με εκλεισε σε ενα μικρο δωματιακι κι εγω αρχισα να κλαιω.
Ηταν σκοτεινα και δεν εβλεπα τιποτα. Ξαφνικα ενιωσα καποιον να με ακουμπαει και υστερα με αρπαξε για να σηκωθω.
??: Και τωρα ηρθε το τελος σου...
Εννιωσα κατι κρυο στον λαιμο μου... Ηταν μεγαλο...
Σαν-σαν μαχαιρι?!
Ε: Τ-τι κανεις?
Άρχισα να κλαιω πιο πολυ... Μεχρι που το εννιωσα...
(*και σε αυτό το κομμάτι να ευχαριστήσουμε την stavroula95_109 για την ευγενική της χορηγία στο παρτ😘)
Πετάχτηκα από το κρεβάτι και άρχισα να τσιριζω και να κλαίω. Σε καποια φάση συνηδιτοποίησα ότι ήταν όλοι γύρω μου (καλά εκτός από τα μικρά που κοιμόταν). Η μητέρα μου με πήρε αγγαλιά και προσπαθούσε να με ησυχάσει,το ίδιο και ο πατέρας μου. Οι υπόλοιποι περίμεναν γύρω μου.
Μαμ: τι έγινε μωρό μου... τι είδες??
Ε: Δεν θέλω να το συζητήσω (είπα με κοφτές ανάσες)
Μπαμ: καλά όπως θες
Μαμ: είσαι καλύτερα??
Ε: ναι κάπως
Μπαμ: καλά πάμε κι εμείς να σε αφήσουμε να κοιμηθείς
Ε: ένταξη
Μαμ: και ότι χρειαστείς είμαστε κάτω
Anne: ναι φυσικά κι εμείς
Ε: ευχαριστώ
Έτσι έφυγαν και μείναμε στο δωμάτιο εγώ, η Στα, ο Μακ και ο Τινους. Η Στα με πήρε αγγαλιά και εγώ συνέχισα να κλαίω
YOU ARE READING
Ξέρω ότι ποτέ δεν πρόκειται να συμβεί. ....Αλλά ...
FantasyΔύο κορίτσια 16 ετών ονειρευόταν πάντα να πάνε στην Νορβηγία και να γνωρίσουν από κοντά τα είδωλα τους ,τους marcus and martinus ...Τι θα γίνει τελικά θα εκπληρωθεί το όνειρο των δύο κοριτσιών ή όχι ... ❌Don't copy my story❌ Incomplete ⚠️ #1 in mar...