Part 22

94 8 0
                                    

Τα αγόρια πήγαν να ετοιμαστούν και εμείς πήγαμε και πιάσαμε πρώτη πρώτη σειρά απέναντι ακριβώς από την σκηνή σαν καλά fangirls 😊... Μετά από κάτι ώρες που περιμέναμε εκεί οι πόρτες άνοιξαν και είδαμε όλο το τσούρμο να τρέχει κατά πάνω μας.... Όχι κατά πάνω μας βασικά αλλά προς την σκηνή για να πιάσουν καλές θέσεις... Πολλές μας κοίταγαν παραξενεμενες που ήμασταν ήδη εκεί αλλά εμείς δεν δώσαμε σημασία... Καμία τους δεν ήξερε πως είμαστε οι κοπέλες τους και δεν θέλαμε να το μάθουν κιόλας γιατί το hate μετά θα έπεφτε βροχή και εμείς θα ψάχναμε τρύπα να κρυφτούμε😶... Οι συναυλία ξεκίνησε και όλες αρχίσαμε να κάνουμε σαν τρελές... Λογικό 😂... Τα αγόρια δεν επερναν τα μάτια τους από πάνω μας όσο και να προσπαθούσαν για να μην καρφωθουν.... Γενικά πάντως περάσαμε γαματα στην συναυλία όπως θα κάναμε αλώστε και αν δεν ήταν τα αγόρια μας... Όταν τελείωσε η συναυλία περιμέναμε να φύγουν οι περισσότερες για να μπορέσουμε να τρυπώσουμε στο καμαρίνι τους και να γυρίσουμε σπίτι όλοι μαζί.

Τ: τι έγινε πως ήμασταν??
Στ: κούκλοι κλασικά
Μ: τσιριδα είδα εε..εχετε φωνή ή μπα?
Ε: μπα.. Εδώ νταλικέρης δεν με ακούς
Μ: είναι καβλα πάντως αυτή η φωνουλα 😏
Ε: μην με ανάβεις τώρα 😏
Στ: σεμνάαααα.. σπίτι αυτά

Πήγαμε σπίτι, βάλαμε άνετα ρούχα και κάτσαμε έξω στην ταράτσα μιας και είχε δροσιά εκείνο το βράδυ. Και ναι κυρίες και κύριοι αποφασίσαμε από την βαρεμάρα μας να παίξουμε παντομίμα 😂...Το γέλιο που ρίξαμε δεν περιγράφετε.Μέχρι και κοιλιακούς κάναμε από τα γέλια. Το αποκορύφωμα ήταν όταν ο Μακ προσπαθούσε να κάνει τον Mikle Jackson.. Εκεί είχαμε πέσει στα πατώματα και γελαγαμε... Έπρεπε να είστε εκεί από μια μεριά να το δείτε μπεσα...μετα από όλα αυτά απλά κάτσαμε ξαπλωμενοι στους καναπέδες αγκαλιά να κοιτάμε τα αστέρια. Εγώ σε κάποια φάση κοιμήθηκα κια δεν καταλάβαινα τι γίνετε γύρω μου αλλά το μόνο που ξέρω είναι πως το πρωί βρέθηκα στο κρεβάτι μου αγκαλιά με τον Μακουλη.

Τ: ρε παιδιά δεν πάμε μέσα άρχισα να νυστάζω
Στ: ναι πάμε έχει δίκιο... Επίσης άρχισα και να κρυώνω κάπως
Μ: αντε να μαζέψουμε εδώ και να πάμε
Στ: άσε θα πάρω εγώ τα πράγματα εσύ ξύπνα την Χριστιάννα
Τ: Έλα μωρέ αφήστε την να κοιμηθεί
Μ: θα την πάρω εγώ αγκαλιά και θα την πάω μέσα
Στ: awww 😂 νταξει σκάω
Τ: τα πηραμε όλα ή θα φάμε παντόφλα το πρωί
Στ: όχι όλα μαζεμένα
Μ: αντε πάμε... Καληνύχτα παίδες
Στ-Τ: καληνύχτα

Το επόμενο πρωί ξύπνησα, άφησα τον Μακ να κοιμάται δίπλα μου και κατέβηκα κάτω να δω αν είναι οι άλλοι ξύπνιοι... Μόνος νο Τινους ήταν τελικά ξύπνιος

Ξέρω ότι ποτέ δεν πρόκειται να συμβεί. ....Αλλά ...Where stories live. Discover now