Hasogató fejfájással ébredtem. Tegnap éjszaka nagy bulit tartottunk és én rendesen berúgtam. Azért arra emlékszem, hogy össze szedtem valami vörös hajú csajt és miután végeztem vele, az éjszaka közepén utcára raktam...
Hát úgy látszik részegen is ugyan olyan seggfej vagyok, mint józanul....
Feltápászkodtam az ágyamból, majd kimentem a fürdőbe egy zuhanyra, mert bűzlöttem az alkoholtól. Majd lementem a konyhába.. Amit anyáék raktak kaját a hűtőmbe(pontosabban a bejárónő) az elfogyott, szóval marad a mirelit pizza. Gyorsan bedobtam a sütőbe, addig felöltöztem. Csak egy egyszerű szürke pólót és fekete szagatott nadrágot vettem fel. Miután megkajáltam csörgött a telefonom.
Nic Montgomery
Nic az egyik legjobb barátom, a másik Austin Price.
- Szia tesó.
-Hello Matt.
Otthon vagy?
-Ja, most kajáltam.
-Egyedül?-hallottam a hangján hogy pontosan tudja rá a választ, én pedig elröhögtem magam.
-Hogy máshogy?
-Ennyi volt? Szegény kis szöszi.
-Omm... haver, csak hogy tudd vörös volt.
-Ember tegnap három csajt megdugtál, szerinted honnan kéne tudnom melyiket vitted haza?
Ezután együtt röhögünk, majd megbeszéljük, hogy átjönnek Austinnal. Hármunk közül egyedül Austinnak van barátnője, de Ők nagyon szeretik egymást, az egyetem első évében jöttek össze és azóta együtt is élnek. Ami Nicet és engem illet, mi inkább az egy éjszakás csajokat bírjuk. Velük nincs elkötelezettség, veszekedés és egyéb párkapcsolati dolgok, csak szex és ez nekünk bőven elég. Nincs problémám a kapcsolatokkal, vagy azokkal akik hisznek benne, de köszönöm nekem egyszer elég volt!
A beszélgetés után én neki állok pakolni. Majd egyszer csak hallom a csengőt, szóval megyek ajtót nyitni.-Sziasztok.-közben lepacsizunk, nálunk ez így szokás.
-Csá tesó. Na mi a pálya?-szinte már ijesztő hogy ezek hogy képesek egyszerre beszélni..
-Majd szétszakad a fejem.
-Pedig készülj, mert két hét és egyetem
-Ne is mondd. Hála istennek ez már az utolsó előtti(negyedik) évünk lesz..Az egész délutánt együtt töltöttük, elmentünk edzeni, aztán Niccel megbeszéltük, hogy elmegyünk bulizni egyet, Austin viszont hazamegy a barátnőjéhez Emilyhez.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Nic Montgomery
Austin Price
Emily Winter
YOU ARE READING
Unknown
Teen Fiction"-Hagyj békén! -Nem lehet drágám.. -Már mért ne lehetne? -Mert túlságosan vonzódom hozzád..." ● Reyna Ariadna Garcia egy szegény fiatal spanyol lány, aki két öccsével, és az olykor felbukkanó alkoholista anyjával él. ○ Matthew Jason Smith egy ameri...