forever <3

51 6 5
                                    

buna tuturor <3

dupa cum ati observat, nu am fost activa in ultimele trei luni si regret nespus de mult... imi pare rau, deoarece am cunoscut o multime de persoane care mi-au devenit prieteni sau cititori fideli, iar acum sunt nevoita sa imi iau ramas bun... va multumesc ca mi-ati fost alaturi in tot acest timp si chiar va voi duce dorul, si as da orice sa imi fac putin timp pentru a publica noi capitole si a conversa cu voi, a va raspunde la comentarii si a zambi ca o nebuna fara sa am vreun motiv. 

anyways, voi ramane mereu un miraculer si, in special, un wattpadist, deoarece wattpad mi-a fost a doua casa pe parcursul mai multor ani. 

sunt sigura ca ma voi intoarce candva si voi incepe sa scriu din nou, doar ca pana atunci veti uita de mine si cred ca toti trebuie sa mergem inainte si sa sustinem noi wattpadisti, sa indraznim sa scriem si sa publicam cartile noastre, sa ne facem prieteni virtuali. 

cu toate ca nu mi-am putut demonstra fidelitatea si iubirea pentru acest loc (ma simt aiurea din cauza asta...) sper ca ma veti intelege... imi veti lipsi mult, si ... cine stie... poate in viitor ne vom intalni din nou in comentarii, dar sub un alt nume si o alta poza de profil, si ne vom imprieteni fara sa stim ca am fost prieteni odata :3 

va iubesc mult si va sunt recunoscatoare ca mi-ati daruit atata dragoste si sper ca v-am facut fericita.

sper ca nu veti uita de cartile mele, miraculers, deoarece voi reveni cu siguranta la ele, cu zambetul pe buze, gandindu-ma ce bune au fost timpurile, exact ca o bunica :) 

forever yours, 

mari

<3

(((dedic acest capitol tuturor cititorilor, datorita voua, m-am simtit cu adevarat speciala)))


MIRACULOUS COMICS ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum