Ο David Johnson είχε πολλά χωράφια και ήταν μέτοχος πολλών εργοστασίων. Ήταν ένας τίμιος άνθρωπος και χάριζε πολλά σε όσους το είχαν ανάγκη. Έτσι οι χωρικοί για να τον τιμήσουν του χάρισαν ένα από τα πιο όμορφα σκιάχτρα που υπήρχε για να το βάλει στο χωράφι του. Ο David το λάτρεψε και κάθε μέρα που περνούσε οι χωρικοί καταλάβαιναν ότι είχε πάθει μεγάλη εμμονή μαζί του, δηλαδή πριν φύγει απο το σπίτι του το κοιτούσε για περίπου μισή ώρα που στεκόταν στο χωράφι ακίνητο και όσο περνούσε ο καιρός τόσο και οι ώρες που στεκόταν και το κοιτάζε γινόταν περισσότερες. Αυτός άρχισε να μιλάει στο σκιάχτρο και σαν να μην έφτανε αυτό η εμμονή του ήταν τόσο μεγάλη που το έβαλε σπίτι του, κοιμόταν μαζί του και του έφτιαχνε και φαγητό. Οι χωρικοί που δεν μπορούσαν να καταλάβουν αυτή την ξαφνική αντίδραση του David τον ρωτούσαν και αυτός έκανε σαν να μη θυμόταν τίποτα. Τελικά, μετά από δύο χρόνια ο David έκανε αίτηση στην εκκλησία να παντρευτεί το σκιάχτρο αλλά φυσικά χωρίς αποτέλεσμα αφού ο παπάς δεν τον άφησε. Μια μέρα καθώς καθόταν στο καφενείο και συζητούσε με τους φίλους του ένας από τους συγχωριανούς του είπε ότι το χωράφι του άρπαξε φωτιά. Στην αρχή κρατήθηκε ψύχραιμος αλλά όταν θυμήθηκε ότι είχε αφήσει το σκιάχτρο του μη μπορόντας να τον συγκρατήσουν οι φίλοι του, έτρεξε προς στο χωράφι πανικόβλητος. Μόλις έφτασε εκεί πήδηξε μέσα στις φλόγες ομως μέσα στην προσπάθεια του να σώσει το σκιάχτρο δεν παρατήρισε τον τεράστιο φράχτη που έπεσε προς τα πάνω του και τελικά τον σκότωσε. Μόλις έφτασε η αστυνομία στο σημείο της φωτιάς έσυρε το μισοκαμενο σώμα του David. Όμως ακόμα και στον θάνατο του, ο ίδιος έχει αγκαλιάσει το σκιάχτρο προστατεύοντας το από τη φωτιά. Ο David πριν το θάνατο του είχε κάνει τη διαθήκη του να πάνε όλα τα λεφτά του στο ορφανοτροφείο του διπλανού χωριού αφού και ο ίδιος δεν είχε απογόνους. Έτσι, στην κηδεία του για να τον τιμήσει και αυτό και το διπλανό χωριό τον έθαψαν μαζί με όλα τα αγαπημένα κοσμήματα του και φυσικά με το σκιάχτρο, το οποίο ήταν η τελευταία του επιθυμία να θαφτεί μαζί. Έτσι, εκείνη τη νύχτα μία ομάδα κλεφτών οι οποίοι είχαν ακούσει για τα πλούτη του David και για τη φήμη ότι το σκιάχτρο του αντί για άχυρα το είχε γεμίσει με χρυσά νομίσματα αποφάσισαν να τον ξεθάψουν και να πάρουνε τα κοσμήματα. Έτσι και έγινε. Οι κλεύτες έφυγαν αφού πρώτα έθαψαν τον David. Από τη βιασύνη τους όμως, ξέχασαν να θάψουν και το σκιάχτρο μαζί του. Την επόμενη μέρα βρέθηκαν στα σκαλοπάτια του νεκροταφείου με την κοιλιά τους ανοιγμένη και μέσα είχαν τοποθετηθεί τα χρυσά νομίσματα που που είχαν κλέψει από το σκιάχτρο και στο μαρμάρινο πάτωμα γραμμένο με αίμα έλεγε "Για πάντα μαζί"
YOU ARE READING
Τρομαχτικές Ιστορίες
HorrorΤρομος, θάνατος, πνεύματα, όνειρα, κατάρες, ψέματα και αλήθειες. Κάθε ένα κεφαλαιο έχει και μια διαφορετική μικρή ιστορία φρίκης και ανατριχίλας. Όλες είναι γραμμένες και φτιαγμένες από την mysewedeyes και την mariapon_ που θα σας κρατήσουν ξύπνιου...