* John Legend - All of fameGeçmişteki hatalara "sahip çıkmak" için değil, tekrar etmemek için bakmalı insan..
********
Kimi hatalar pişmanlık verir, kimi hatalarsa ders.
********
İnsanlar beni nasıl bilirse bilsin.Ben kendi bildiğimden ibaretim..!!
********
Kendi doğruların başkalarına yanlış geliyor diye, doğrularından vazgeçecek değilsin!!
********
Sen kim oluyorsun da benim yaşadığım hayatı sorguluyorsun? Kusursuz olmadığımı biliyorum - olmak için de yaşamıyorum - ama parmakla göstermeden önce, ellerinin temiz olduğuna emin ol!!
********
İki kulak ve bir ağzımız var ki, konuştuğumuzun iki katı dinleyebilelim.
| Epiktetus |********
Sanırım mutlu olmaya korkuyorum.Çünkü ne zaman mutlu olsam, bir şeyler hep ters gidiyor...
********
Kenardan yürü, yoldan değil.Karşına kimin çıkacağı belli olmaz..
| Medcezir |*******
Seninle aynı fikirde olmadıklarını söyleyenlerden korkma, seninle aynı fikirde olmayıpta söyleyecek cesareti olmayanlardan kork!!...
********
"Boş verdiğin kadar huzurlu,takmadığın kadar mutlusun"
Bu söz aslında yaşamın kaynağı gibi bişey bence.Çünkü bu söz hayatı anlatıyor.Ne kadar acı çekersek o kadar çok üzülüp ağlıyoruz.Aslında acıları bu kadar çok büyütmeyip boş versek,takmasak mutlu oluruz.Ben bunu diyorum ama biliyorum zor birşey.İnsan bi anda acılarını boşveremiyor.Ama ben yaşadım da söylüyorum.Eskiden her acımın üstüne hüngür hüngür ağlardım.Hatta bazen çok abartırdım.İşte şimdi hepsinin ne kadar boş olduğunu düşünüyorum.Evet acılarım artık eskisi kadar yok hatta birçoğu bitti gibi ama o kadar gözyaşı dökmeme değermiydi ki?? Şimdi hiçbir üzüntümde ağlayamıyorum.Ağlamakta istemiyorum.Çünkü ne kadar ağlarsan ağla o gözyaşlarıyla acılarını dindiremezsin.Bu yüzden ağlamıyorum bile artık.Çünkü biliyorum ki hiçbirşeyin çözümü ağlamak değil.Ve artık gözyaşı döktüklerimi takmıyorum,umursamıyorum.Artık böyle takmadan daha mı mutluyum ne?!
(Benim uzun zaman önce yazdığım yazılardan bir tane daha.. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlamlı Sözler..
RomanceHayatta bazı şeyleri göremez ve anlam çıkartamayız.Anlamak için bazen okuduğunuz birkaç söz,birkaç cümle size yardımcı olabilir... Bu yüzden sevdiğim, anlamlı ve doğru bulduğum sözleri sizlerle de paylaşmak istedim :)