* Murat Boz - Aşklarım büyük benden
********
İyi geçinmek, iki kişinin kusursuz olmasıyla değil.Birbirlerinin kusurlarını hoş görmesiyle olur.
********
Geçmişimizi bugüne taşıdığımız sürece, bugün yeni bir gün olmuyor.Geçmişin yükünden kurtulamadığımızda, her sabah yeni bir güne değil, yeni bir düne uyanıyoruz...
********
Bildiklerini anlat ama akıl vermeye kalkma.Anlatılanları dinle ama hepsini doğru sanma.Sessiz kalmak, birşey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez.Herkesi kendine eşit gor, her kim olursa olsun bir insanı küçümsemek akılsızlık , çok büyük görmekte korkaklıktır.Cesaret akıldan gelirse cesarettir, bilgisizlikten gelirse cehalettir.
| Mevlana Celaleddin Rumi |
********
Hayatta öyle seçimler yap ki; kazandıkların, kaybettiklerine değsin.
********
Bazen sıkılıyoruz.Yani çoğu zaman.Aslında genelde sıkılıyoruz.Evet sıkılıyoruz.Belki de limondan daha fazla..
********
İnsan unutmak istediklerini değil, hayatın ona unutturduklarını unutur.
********
Asla kimsenin duygularıyla oynama.Oyunu kazanabilirsin ancak onu hayat boyu kaybedersin.
| Shekespare |
********
Dünyada çok acı var; kötü insanların şiddetinden değil, iyi insanların susmasındandır.
| Napoleon |
********
Zayıf olan asla affetmez.Affetme eylemi güçlülere aittir.
********
Hiç kimse bir gülümsemeyi satın alabilecek kadar zengin değildir.Ama çoğu kimse gözden yaş akıtabilecek kadar ucuzdur.
********
Niçin mi fikir değiştiriyorum! Çünkü ben fikirlerimin sahibiyim; kölesi değil!!
| C.Şehabettin |
********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlamlı Sözler..
Roman d'amourHayatta bazı şeyleri göremez ve anlam çıkartamayız.Anlamak için bazen okuduğunuz birkaç söz,birkaç cümle size yardımcı olabilir... Bu yüzden sevdiğim, anlamlı ve doğru bulduğum sözleri sizlerle de paylaşmak istedim :)