1

572 4 0
                                    


* Adele - Set fire to the train

  Bana söz ver ve kendine iyi bak demiyorum.Kendine söz ver ve bana iyi bak.. Öyle yetenekliyim ki, senden giderken bile sende kalıyorum..

********

 
  Seni özlemek üşümek gibidir, soğuk bir akşam üstü, yağmurun altında yürümek gibi sırılsıklam,titreye titreye.. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya...

********

  Bir şeyin asıl değerini kaybettiğinde anlarsın.Dünyanın en salak insanı olsan yine anlarsın.Kaybetmekte işte öyle bişey...

********

  Bazıları verdiğin değeri anlamaz hepsi bu.Kaybetmek en çok onların hakkı işte...

********

   İnsan unutmak istediklerini değil, hayatının ona unutturduklarını unutur...

********

  Hayat, hayatımızda olan insanlara rağmen yalnız olduğumuzu anladığımız anda başlar...

********

  Ben aynı ben ama eksildim biraz, kısacası senin dönecek yüzün olsa bile benim seni koyacak bir yerim yok.

********

  İnsanların çoğu sizi hiçbir zaman anlamayacak.Hayatta bizi anlayacak birkaç insan var belki de... Onlar da çok uzakta.

********

  Hayaller karışmak içindir, sen karış bana, ben bir köşeden izlerim seni...

********

  Gitmek için değil, sevmek için benimle ol.

********

  Aslında sevdiğimiz kadar seviliyoruz.Biz birini çok seviyoruz.Başka biri bizi çok seviyor.Sorun sevgide değil.Denk getiremiyoruz...

Anlamlı Sözler..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin