Kötü ve daha Kötü!!

14 2 0
                                    

     Yaşım 27. Acımasız olduğum kadar vicdan sahibiyim kişiye göre değişir,verdiğim hüküm .

Çekeceğin acı bana yaşattığın şey le değişir . ne edersen o bende. İnsan bende deneyim amaçlı var olur dahası olmaz. Aşk bende yoktur insanlar deneyimlemek ve kullanılmak için vardır. Masallarda geçen iyiler kazanır kuramı bende yıllar önce çürütüldü. Öğrendim ki iyi insan yok sadece kötü ve daha kötüler var . ve ben en kötüsü olmayı tercih ettim. Neden olmasın ki .:)

İnsanlar  sabahın erken saatinde kalkıp dişlerini fırçalayıp yüzünü yıkayıp bakımlı veya çekici gözükmek için cicili kıyafetlerini giyip metrobüs sırası veyahut dolmuş sırasına girip asgari ücretle çalışıp , çalıştığı firmaya daha fazlasını kazandırmak  için kölelik yapmaya gittiği iş yerlerine sadece  daha iyi bir hayat hayaline tutunarak çalışırken iyilik kavramının ne olduğunu unutmuşlardı. Vücutları gün be gün yorgun çalışırken ruhlarını da günün 10 veya 12 saatini çalışmaya ayırdıkları için kaybetmiş zavallılardı .

Benim için insan sıfatı yaşayan hayvanlar olarak nitelendirilebilir. çünkü eğlence anlayışı gece dışarı çıkma olup gece barlarda sabaha kadar içip dans edip ruhlarını bir parça daha kaybetmelerine olanak veriyordu .

Kimse dışarıda olan biten vahşetten haberdar değil. Herkes kendi yasam telaşına düşmüş koyunlardı ve benim bu koyunların için de kaybolmaya niyetim yok. Dediğim  gibi kötü ve daha kötü insan....

 Etrafımda zorunluluktan katlandığım bir insan topluluğu var . Amaç zaman geçirmek yanı anlayacağınız ne onlarla ne onlarsız ama hasarı en aza indirgeyerek iletişim kuruyorum buna ev halimde dahil ..

Kendi ailemde yaşam telaşına düşmüş cahiller. yazık ....   sen nesin diye sorduğunuzu duyar gibiyim bende onlar gibiyim sadece farkın dalık farkıyla , kendimi hayat telaşına kaptırmak yerine hayattan sıyrılmak için bazen kaçıyorum. ormana genellikle oralar daha sığ insansız . sık sık kampa gidiyorum şehrin kesmesinden kurtulmak için ama yetmediğinde olmuyor değil hani. 

Neyse bugünlük de bu kadar daha sonra karamsarlığımın sonuna  gelmiş bulunmaktayız.. 

               Okuyanların Okumayanların gözlerinden öperim....

Kötü ve daha Kötü!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin