Menza

14 4 1
                                    

Az órák véget értek. Összecsomagoltuk a cuccainkat és elindultunk a menzára a többiekkel. Mikor kiléptünk az iskola épületéből, megcsapta az arcunkat a hideg levegő.

-Basszus! Reggel nem gondoltam volna hogy ilyen hideg lesz! -elégedetlenkedett Ádám, és próbálta a kabátja gallérját minnél jobban a nyaka elé húzni.

-Hoznod kellett volna sálat! -vágtam hozzá, és gúnyosan kiöltöttem a nyelvemet. Válaszul egy irónikus mosolyt kaptam. Félúton a menza felé letéptem magamról a sálat, Ádám nyakába akasztottam, és odahúztam magamhoz a sálnál fogva. 

-Nesze, melegedj aranyom. -mondtam negédesen és ellöktem. 

-Köszi baba.-mondta lányos hangon és felnevetett.

Mire odaértünk az ebédlőbe, már alig evett valaki. Elvettük a tálcákat és kerestük a helyet ahova leülhetnénk. Helyet folgaltam, Ádám velem szemben. Krumplipüré volt a kaja valami olcsó levessel és két mandarinnal. Mindent megettem, kivéve a levest.

-Csak nem éhes valaki?  -cukkolt Ádám.

-Csak nem megette valaki a két palacsintámat a háromból? -vágtam vissza.

-Kaptál érte fizika házit... -forgatta a szemeit játszva a sértődöttet.

-Tudod az nem olyan kalóriadús. -nevettem fel.

Kivittük a tálcákat, és kimentünk a kajáldából. Neki balra kellett indulnia, nekem meg jobbra. Megölelt és elköszöntünk egymástól, és amikor hátranéztem, láttam a nyakában lobogni a sálamat. 

-Holnapra milyen finom illata lesz! -gondoltam magamban, és hazasétáltam.



Rókák és kádakWhere stories live. Discover now