-1-

77 10 8
                                    

Stăteam rezemată pe bancheta din spate a maşini negre care aparține familiei. Căştile erau date la maxim în urechile mele fiind în contrast cu liniştea din maşină.

,,Could you find a way to let me down slowly. A little sympathy I hope you can show me"

Îmi mut privirea în dreapta mea unde Mihail dormea într-o poziție care nu părea chiar de loc comfortabilă însă ştiam că dacă îl voi mişca probabil se va trezi şi nu voiam să risc.

,,And I can't stop myself from falling. Down"

Mi-am mutat privirea spre cer sprijinindu-mi capul pe geamul rece. Stelele ma minunau însă nu le puteam vedea prea bine din cauza felinarelor de pe stradă care mă orbeau.

Mi-am coborât uşor privirea spre trotoar când ne-am oprit la un semafor. Un băiat înalt stătea cu ochii în telefon.

...seamănă cu el....

Nu.

Nu se poate.

Nu poate fi el.

Şi-a ridicat încet ochii. La fel de reci şi abisali ca atunci când a plecat. Mă privea. Timpul se oprise în loc ca de fiecare dată când mă privea în ochii.

După atâta timp...băiatul care m-a învățat cum e să iubeşti, cum e să te simți în nori ca mai apoi să cazi şi să te izbeşti dureros de pământ s-a întors.

A plecat şi mi-a luat şi sufletul cu el.

Acum s-a întors.

Şi-a pus gluga în cap şi s-a întors plecând din nou ca un laş.

,,If you're living baby, let me down slowly"

MoonlightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum