De keus

12 0 0
                                    

Op een dag kwam de roedel met het verloren wolfje aan bij de roedel die het wolfje had gestolen. "Lijkt dat niet op onze verloren wolfje Jessica?" Zei de Alfa wolf. "Dat lijkt echt op mijn nichtje!" Zei de tante van het wolfje. Ze vroegen om haar naam en Theresa zei:" Hoi, ik ben Theresa en ik weet niet wie mijn ouders zijn." "Je heet niet Theresa, je heet Jessica. Je komt van onze roedel af, maar je werd nooit meer teruggevonden en blijkbaar ben je nu lid van deze fk gevaarlijke roedel. Je moet met ons meekomen naar je echte huis." "Nee, jullie mogen niet meer komen, jullie moeten hier weg. EN NU ZO SNEL MOGELIJK!!" "Wacht maar ooit gaan we hier wegkomen, SAMEN MET HET JESSICA!" "Ze heet niet Jessica, maar Theresa!" "Ja, en ik heb hier een vriendin, ze heet Georgina!" "Waarschijnlijk is dat kind ook wel gestolen van een andere roedel." Toen kwam Georgina en zei dat het waar was. "Maar, dit kan niet waar zijn." "HET IS OOK NIET WAAR, lieve Theresa ik heb een idee voor jou." "Wat is het dan?" "Heet je liever Theresa of Jessica?" "Wat gebeurt er als ik een naam kies?" "Dan moet je mee gaan met degene die die naam heeft gekozen." "Oké..." zei Theresa. "Ik kies voor de naam..........

Dit is het tweede deel van dit boek en ik hoop dat jullie het spannend vinden. Ik kan nu zeggen: later.

The story of the wolf Theresa Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu