De geboorte

10 1 0
                                    

"Op een dag zal je wel geboren worden" zei de moeder wolf. Maar toen... net na de geboorte van het wolfje, net na de gekozen naam, werden de ouders vermoord en het wolfje werd meegenomen. De roedel kwam terug en zag de dode lijken, maar zagen niet het wolfje. Ze zochten overal en vroegen overal naar het wolfje, maar het wolfjewerd nooit meer teruggevonden...

Toen het wolfje aan was gekomen bij de andere roedel, huilde het. Maar de roedel liet het wolfje gewoon doorhuilen. Het wolfje kreeg een nieuwe naam: Theresa. Ze werd opgeleid tot het beste wolfje en ze moest er keihard voor trainen. Tot op een dag dat ze het weigerde, omdat het haar verjaardag was en ze besefte toen waar ze mee bezig was. En dus werd de hele roedel boos op haar en sloegen haar tot ze bijna dood werd gemaakt. Toen kwam de Alpha Wolf aan rennen en sloeg haar ook, en deed zijn poot omhoog.{Dat betekent dat naar wie die gewezen werd, binnen een paar uur de roedel moest verlaten en nooit meer terug mocht komen.} Maar dat weigerde Theresa ook want ze had er wel spijt van wat ze had gedaan. Ze had geleerd dat ze nooit mocht weigeren maar ze kreeg nog 1 kans.
1 jaar later
Er werd een wolfje geboren dat het dochtertje van de Alpha Wolf is. Ze kreeg de naam Georgina en ze was heel geliefd bij iedereen, dat ze meteen bevriend werd met Theresa. "We moeten samen verder gaan" zei Georgina. "Ik kan het niet meer aan, ik wil hiermee stoppen. Jij krijgt alles wat je wilt." En toen kreeg Georgina een idee....

Dit is mijn eerste boek over wolven. Ik hoop dat jullie dit boek leuk gaan vinden. Ik kan alvast zeggen dat ik voor de eerste keer een boek in mijn eentje schrijf. Dus er kunnen wel fouten komen of jullie kunnen misschien het verhaal niet snappen maar ik probeer mijn best te doen. Oh, en vergeet niet: ik zit op school en kan soms belangrijke toetsen hebben en dan kan ik geen nieuw deel maken. Maar ik hoop dat jullie dit boek tof gaan vinden! ;)

The story of the wolf Theresa Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu