"Wat moet ik dan zeggen tegen mijn nep-vader?" Vroeg Georgina. "Het enige wat je moet zeggen is dat je weg wil gaan met mij." Antwoordde Theresa. "Maar eigenlijk kan jij toch al gaan? Want je had toch een deal afgesproken met de Alpha Wolf?" Zei Georgina. "Maar dat is normaal gesproken niet de echte afspraak, want ik had de naam Theresa gekozen en dan moet ik normaal gesproken met deze roedel gaan." "Maar als ik eigenlijk niet weg wil van hier?" Vroeg Georgina. "WAT?! Meen je dat, wil je hier echt blijven?" En toen kwam de alfa en vroeg wat er aan de hand was: "Waarover praten jullie?" "Ooooh, niks hoor. Echt waar, helemaal niks." Zei Theresa en keek daarna heel erg verdrietig naar Georgina. "Je bent mijn enige beste vriendin, hoe kan je mij dan verlaten. Ik snap dat je geluk hebt omdat je de dochter bent van de Alpha Wolf, maar echt? Wil je hier blijven?" Georgina zweeg en schudde met haar hoofd. "Ik wil hier niet blijven, ik wilde alleen maar weten want je kan niet iemand bevelen om mee te gaan. Je probeert mij te redden en te beschermen maar zoveel hoeft ook weet niet." Theresa zei niks en liep weg.
Tijdens het eten was het heel stil. Tot opeens de Alpha Wolf zei: "We willen nu weten waarvoor Theresa en Georgina hebben gekozen." Het was nog steeds stil, want er misten heel wat wolven. Namelijk de roedel die Theresa had verloren en Theresa en Georgina waren ook weg. De Alpha Wolf keek overal, riep overal naar de namen, maar niets hielp. "DIT WORDT OORLOG, WACHT MAAR AF!!!! Wacht maar rustig af."
Toen de roedel samen met Theresa en Georgina gevlucht waren, gingen ze meteen naar huis. "Het enige wat ik van mijn ouders kan herinneren is helemaal niks." "Dat komt omdat je net was geboren, gestolen werd van ons en dat je ouders zijn vermoord door de Alpha Wolf. En we konden jullie niet redden want we waren allemaal op jacht naar voedsel." Zei de alfa. "Ik wil nog zeggen dat ik jouw tante ben en dat je helaas geen broers, zussen, broertjes, zusjes hebt en ook geen neefjes en nichtjes. Maar je hebt tenminste nog familie."
De Alpha Wolf was op zoek naar de roedel met Theresa, maar ze konden niks vinden. Het leek alsof de roedel een hele goede plaats heeft of alsof ze elke keer weer verhuizen. "IK GA JULLIE ALLEMAAL OPETEN, WANT STRAKS BESTAAT JULLIE ROEDEL NIET MEER!!!!......
Dit is mijn nieuwe deel en sorry dat het heel lang duur voordat er een nieuwe kwam maar ik had een paar hele belangrijke toetsen waardoor ik geen tijd had om een nieuw deel te schrijven. Maar ik hoop dat jullie deze ook leuk vonden. Doeii!!
JE LEEST
The story of the wolf Theresa
FantastikDit verhaal gaat over het leven van de wolf Theresa, dat een erg leven heeft omdat ze gestolen is van een andere roedel. Maar op een dag wordt er een wolfje geboren dat totaal haar leven kan veranderen. En dan komt de echte roedel bij haar op bezoek...