Büyük küslük

8.5K 133 1
                                    

T=NE NEFES NE NE TAHIR NE YETER BIKTIM SU HALLERINDEN OYUNCAK GIBI OYNUYOSUN YA BENIMLE ISTEDIGINI ALDIN BENI DELIRTTIN BI ANDA BIRAKTIN NAPMAYA ÇALIŞIYOSUNN NEFES NE AKLIM ALMIYOR YA NEEEE!!!
N=BAĞIRMA BANA!
T=BAĞIRTMA OZAMAN HAREKETLERIN HALIN TAVRIN BAGIRMAM IÇIN GEÇERLİ SEBEPLER VERME BANA OZAMAN.
N=Anladimkı seninle konusulmuyo sinirin yatışsın konuşuruz.
T=Yok nefes ben konuşmak istemiyorum b-Ben artık ayrılmak istiyorum ya sürekli kavga sürekli bağırma ben eskiden böyle bi insan değildim ama artık bitti yeter.
N=Tahir neduyosun sen bak akıllı düşünemiyosun sonra konuşalım.
T=sonra felan yok nefes ayrılalım bitsin.
N=Tahir sen sen nediyosun ya ne ayrılması? Bi anlık sinirle pişman olacağın şeyler söyleme
(Tahir cevap vermeden arkasını doner nefes arkasından ağlayarak bağırmaya başlar)
N=BUMUYDU SENİN AŞKIN BUMUYDU SENİN SEVGİN NOLDU O SÖZLERE NEDEN YOK OLDU O SÖZLER AMA ŞUNU BİL TAHİR KALELİ!; BUNDAN SONRA SEN BARIŞMAK ISTESENDE BEN BARIŞMAYACAM.
(Nefes ağlayarak uzaklaşır eve gider kapıya çöker ağlar etrafı dağıtır. sabaha kadar ağlar sabah gün aymaya başlar tahir nefesi uzaktan izliyodur o sırada nefesin kapısı çalar nefes kapıya yönelir gelen kişi çocukluk arkadaşı keremdir)
N=K-kerem sen senin ne işin var burda?
K=geleyim dedimde bu gözlerinin hali ne kıpkırmızı
N=sonra konuşuruz geç içeri bi sarılayım sana
K=bence burda sarıl
(Sarılırlar)
N=oyy nasıl özlemişimmmm
(Tahir onları izliyodur elini yumruk yapar sinirinden duvarı yumruklar)
N=gel geç içeri üşütme
K=tamam
(Kerem içeri geçerken nefesi belinden tutar içeri geçerler)
K=evin ne güzelmiş kanka
N=öyledir de kanka sen niye geldin?
K=sevinmedinmi?
N=yok sevindim de yani şaşırdım beklemiyodum seni
K=haa benimde geleceğim belli değildi birden şans eseri işim buraya çıktı yani buraya tain oldum.(kerem öğretmen)
N=hmmmm iyi olmuş
K=gel bana gidelim bende kalalım
N=olur kanka zaten uzaklasmak istiyorum bu evden.
K=tamam bunun sebebini sonra anlat
N=tamam
(Apar topar keremin evine giderler tahir onları takip ediyodur onları uzaktan izliyodur nefeslerde mısır patlatırlar yerler. Nefes çay demler içerken çay nefesin üstüne dökülür)
N=ayy yandım yaa
K=ayy dur kankaa
(Kerem hemen gömleğini çıkarır nefese verir)
K=kanka şimdilik giy bunu
N=olur kanka
(Tam o sırada kapı çalar)
T=NEFESSS AÇ KAPIYI
(Nefes açar tahir nefesi gömlekle keremide üstü yokken görünce yalnış anlar)
Tahirden
O an dünya başıma yıkıldı nefes beni aldatmıştı tamam ayrıldık belki ama hemenmi ya?
T=NEFESS!
N=ney tahir nuye geldin ve burayı nerden buldun
T=BU ADAM KİM LAN
N=sanane tahir biz ayrıldık uzak dur benden
T=NEFES BANA UZAK DUR DEME BANA YA DEMEEE AYRILALI 1 GÜN OLDU YA 1 GÜNN
N=ona bakılırsa bizde senle sevgili olalı 1 hafta oldu ama ayrıldın ben bisi dedimmi?
T=LAN BİRMİ LAN BİRMİ
N=bağırma bana!
K=bağırma lan kıza kimsin sen bu evde bağrıyosun kıza
T=sanane lan benim sevgilim sanane
(Tahir keremi döver yumruklar çok fena döver erkekliğini tekmeler)
N=YETEEEERRR TAHİR YETEEEEERRRR!
(Tahir duraksar)
T=yazıklar olsun sana lan yazıklar olsun!
(Tahir hızla ordan çıkar)

BEKLENMEDİK ANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin