(Nefes arkasından koşar)
N=HER BOKU YALNIŞ ANLA TAMAMMI!
T=NEYINI YANLIS ANLAYACAM NEYINI YA NEYINI
N=TAHIR SENLE AYRILDIK AMA BI ERKEĞİN GÖZÜNDE ORUSPU OLARAK GÖRÜLMEK ISTEMEDIGIM ICIN ANLATIYORUM.
T=ANLAT LAN ANLAT
N=Kerem benim çocukluk arkadaşım buraya tain olmuş o bi öğretmen ve burda bi ev tutmuş bana geldi benide ağlarken görünce bize gidelim dedi bende tamam dedim onlara geldim çay yaptım mısır patlattım fakat çay üzerime döküldü benimde kıyafetim olmadığı için kerem bana gömleğini verdi bende giydim oda çıplak kaldı tam yukarı çıkıp giyinecektiki sen geldin ve yanlış anladın.
T=yani birlikte olmadınız öylemi
N=öyle artık gidebilirsin
(Tahir nefesin dudaklarına yapışır kerem bunu görür)
K=Aman allahım yalnış zamanda geldim siz devam edin ben içerdeyim.
(Tutkulu öpüşürler çölde susuz kalmış gibi öpüsürler tahir nefesin alt dudağını sömürür dilini emer nefeste tahirin aly dudağını sömürür dilini ısırır emer)
T=özledim...
N=ayrıldık biz buda son öpüşmemizdi güle güle tahir.
T=nefesim özür dilerim ben o anlık sinirle saçmaladım çok üzgünüm
Nefesten
Kedi gibi bakıyordu kıyamıyordum oda haklıydı kedinin önünden sütünü almış gibi oldu allahım birazda burnu sürtülse iyidir aslında uyuyamadım kaç saat ağladım evet evet biraz burnu sürtünsün)
N=zaman tahir zaman bilmiyorum lütfen beni rahat bırak düşüneyim
T=pekiSON BUGÜN KISA OLDU BÖLÜM AMA GEZMEYE GİDECEKMİSİZ EVE GELİNCE YAZMAYA ÇALIŞIRIM...