Nefesten
Allahım ölüyorummmmm yok yok nefes hayır olamaz yoksaa ben aşıkmı oldum?
Tahirden
Allahım bu kız benim olmalı bak kezban felan dedimde bacağı göğüsleri çok seksi ölüyorum galibaaa...
Evet karar verdim okul çıkışı konuşacam
(Okul biter çıkışta nefes erkek arkadaşı yani kankasının motoru ile gider tahir bunu görüp sevgilisi var konusmiyacam diye düşünüp konuşmaktan vazgeçer)
Nefesten
Aklim hala o bal dudaklardaydı unutamıyordum bi türlü eyer benim ol derse olacaktım onun olurdum çünkü onu seviyorum....
(1 gün sonra okul sabahı)
Tahirden
Yine kalktim giyindim kendime gelmek için yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım giyindim.Yine yakışıklı giyindim ama nefes için değil başka kızlar için çünkü nefesin sevgilisi vardı...
Nefesten
Kalktım esnedim kendime geldim yüzümü yıkadım telefonla uğraştım mesajlarıma baktım ve giyindimBugün ekstra seksi giyindim sırf tahir için.
Saçlarımı dağınık topuz yaptım makyajımı yaptım ve arabama binip okula geldim tahir bana tripliydi.
N=selam
T=....
N=heeey selam dedik.
T=....
N=off duymuyomusun?
T=....Neden böyleydi bana karşı?
Dün böyle değildi. Öğrenmeliydim.
Derste ekstra seksi durdum göğüslerimi felan dekoltemi iyice açmıştım tahir kendinden geçiyordu erkekligi kalkmıştı çünkü.Tahirden
Ben azayım diye yapıyor ve başarıyor.
Bacakları göğüsleri gel beni ye diyodu resmen neyse unutma tajir sevgilisi var!(Ders biter tenefüs zili çalar)
Hoca gelmedi çok mutluydum telefonumla ilgilendim.
Nefesten
Tahir benle ilgilenmiyordu bende onu kolundan tutup okulda gizli bi bölmeye çektim.
N=Tahir
T=nefes bırak!
N=tahir ben....
T=NE NEFES SEN NE! SEVGİLİN VAR UZAK DUR BENDEN!
N=Ne sevgilisi tahir?
T=O MOTORLA GİTTİĞİN ÇOCUK NASIL DA YAKIŞIKLIYDI ONA DA VERİYOMUSUN KENDINI!
(Nefes tahire sert bi tokat atar)
N=SEN BENİMLE NASIL KONUŞUYORSUN LAN BEN ŞU HAYATTA KIMSEYE AŞIK BILE OLMADIM NASIL BÖYLE DERSİN BENI TANIMADAN... BIDE SANA AŞIK OLDUM YAZIK HAKETMIYOSUN...
T=N-ne?
N=güle güle.
(Nefes tam gidecekken tahir kolundan tutar ve kendine çeker nefesleri birbirlerine değiyodur tahir daha fazla dayanamayıp nefesi kendinde hızla çeker ve dudaklarına yapışır)
Nefesten
Tutkulu öpüşüyorduk bırakmak istemedim keyifliydi dudakları bal gibiydi sömürüyordum resmen.
Tahirden
Dudakları harikaydı sömürdüm çok sömürdüm resmen vakumluyodum 5 dakika felan öpüştük emdim alt dudağını dilini agzima soktu ve emdim 10 dakika nefes almadan öpüştük nefeslerimizi ağzımıza veriyoduk bi zil çaldı ve bıraktık bırakınca şlap diye bi ses çıktı.
N=b-ben
T=seni seviyorum
N=bende seni seviyorum.
(Öpüşürler)