- elég bátor vagy, ahhoz képest, hogy három perce kezdtél. - jegyezte meg chan az ajtó félfának dőlve, karjait keresztbe fonva mellkasán.
woojin nem szeretett volna már az első napján összetűzésbe keveredni, főleg nem a főnökével, mégha az vele egyidős is volt.
- ha szeretné, készítek egy bögre kakaót! egy ősi legenda szerint az gyógyír a rossz kedvre. - ezek hallattán channak muszáj volt egy halovány mosolyt elejtenie woojin felé.
az új titkár nem igazán akarta leégetni magát, sőt vicces sem szeretett volna lenni, hiszen a humor sosem volt a pozitívuma de remélte, hogy legalább ennyitől jobb kedvre deríti a szürke hajút.
- fura vagy. - közölte tényszerűen az emo király, majd folytatta. - alig várom a közös munkát! - ahogy ezt kimondta, irányt vett és távozott.
woojin nem igazán értette, miért pont ő lenne az, aki a fura csapatot támogatja tagságával de inkább elengedte a füle mellett a kijelentést. nagyot sóhajtva útjának indult ő is, hogy felfedezze magának az épület helyiségeit, illetve keressen egy konyhát. könnyebben főzött kakaót, mint ahogy azt várta volna. minden kelléket és hozzávalót megtalált, így nem kellett kirohannia a közeli kisboltba. amikor a mikró két pittyegéssel jelezte, hogy a meleg tej készen áll a beízesítésre, woojin kivette a bögrét és a friss kakaóval megindult chan irodája felé. az említett éppen fekete székében ült és már akkor úgy nézett ki, mint egy vezérigazgató, asztalán pihenő név táblája pedig csak növelte a hatást.
- bejöhetek? - kopogott be woojin vézna de kecses ujjaival.
chan biccentett, miszerint a fiú bentebb léphet.
- mit kérsz érte? - kérdezte komor hangon a szürke hajú, amikor a kék inges elé helyezte a meleg italt.
- semmit. - válaszolta egyenesen.
nem tudta mit kellett volna mondania. mégis mit akarhatott egy kakaóért?
- valami bónusz, prémium? tisztázzuk előre mit szeretnél és nem kell ilyen hülyeségeket csinálnod. - chan a magához illő, hideg rázó hangján beszélt, woojin viszont még így is nagy mennyiségű szomorúságot vélt felfedezni benne.
- nem értem. - felelte halkan. - én csak nem akartam, hogy szomorú legyen. - a még csak fél órája kezdett fiú nem értette miért kell egy ilyen egyértelmű dolgot megmagyaráznia.
- szóval mindenkinek csinálsz egy ilyet, aki csak rosszul érzi magától? nem kérsz érte cserébe semmit? - az örökös hitetlenkedve méregette woojint, aki kezdte úgy érezni hibát követett el.
lassan bólintott, majd hozzátette:
- miért kérnék bármit is egy bögre kakaóért? a barátaimnak is készítek, ha szomorúnak találom őket. - kezdte feladni a reményt miszerint az előtte ülő bármit is felfog majd abból, amit mond.
- akkor vezessünk be két szabályt. - chan megforgatta az asztalán pihenő bögrét. - az egyik az, hogy tegezned kell. - ez elég könnyűnek tűnt woojin számára, így ismét előre hajtotta fejét. - a második, hogy mostantól csak nekem főzöl kakaót. - ezzel a szürke hajú finoman rajzolt ajkaihoz emelte a porcelánt, majd belekortyolt egy nagyot.
YOU ARE READING
❝heavydirtysoul❞ || woochan
Fanfictionwoojin nem értette bang chan miért olyan szomorú. 181129 ㅡ present