°1

155 21 10
                                    

[Kim Seungmin POV]

"Arghhhh!!!"

Jeritku.

"Woi kau nape tetiber menjerit,jatuh katil pulak tu?!"

Ujar hyunjin rakan karibku.

"Adehh"

Sakit yang teramat lepas jatuh katil.

Oh mimpi rupanya.Mimpi yang teruk betul sampai aku jatuh katil.

Aku lihat keadaan hanya keadaan bilik aku dan aku nampak mamat poyo berada di bucu katil aku.Yer mamat poyo tu hyunjin sambil buat muka derp dia tu.

"Kau ngingau ker apa ni?"

Soal hyunjin.

"Takde papelah."

Ujarku.Tidak mahu hyunjin tahu apa yang aku mimpi.

"Kau ni haa,kenapa ada kat bilik aku?Kalau ada JAKIM tak pasal² kena tangkap khalwat."

Sambungku.

Yelah hyunjin ni bukan boleh percaya.Entah² tadi dia call JAKIM.

"Eh,aku rela kita tangkap khalwat pastu lkita khawin dan hidup bahagia selamanya!!"

Ujar hyunjin selamba sambil tersengih.

"Eh siotnya perangai kau!!Fikir citer dongeng ala² Cinderella ker apa?!Aku bukan kunyit ah!"

Tak sangka kawan aku LGBT hrmm.

"Eh takdelah aku ambik barang aku kat bilik kau.Bila aku masuk aku dengar ada nangka busuk jatuh.Rupanya kau jatuh katil.Mimpi apa kau?Mimpi aku ker hek(๑ิټ ิ)"

Hyunjin menjawab soalan aku dan menyoal aku sambil buat lawak.

Eh,kalau aku mimpi kau aku jatuh katil pastu tak silap² pergi kat tandas terus muntah tau tak?!Tak pasal² singki bilik air aku kotor."

Jawabku.

Kalau dia ada kat mimpi aku tak taulah apa jadi.Potong mood betul nak mimpi indah si hyunjin ni.

"Hrmmm yelah.Ni baik kau mandi.Cafe kita takkan bukak sendirilah."

Hyunjin mula membebel.

"Yer aku tahu.Cafe takkan bukak sendiri dengan tukang masak yang hebat cam aku!"

Aku mula puji diri sendiri.

"Pfft,riak nampak?!"

Hyujin pon malas layan kerenahku.

"Hek(๑ิټ ิ)"

Aku segera pergi ke bilik air sebelum melangkah kaki ke bilik air aku sempat menyoal hyunjin yang ingin keluar dari bilik aku.

"Wei,han mana?"

Soalku.

"Han awal² dah keluar kemas cafe tu"

Jawab hyunjin dengan tenang lalu keluar dari bilikku.

Haiihh hari yang normal dan tenang seperti biasa.

Rasa ; Kim SeungminWhere stories live. Discover now