Notes

38 5 0
                                    

HAIIII READERSSS SEKALIANN SKSKSKSKS

Miss me?OFC NOT AKU TAK NAK PERASAN HAHAHAHAH

BTW THANKSSS!!!! YANG VOTE CITER NI HINGGA AKHIR AYAT ECECCECECECE

Maaf tak update hampir satu tahun aku tak update sorry buzy jap naik tingkatan baru ni pelajaran lagi susah haihh😶

Sorry again mana readers comment ff gue tapi aku tak balas aku pemalu gak orangnya teheee

Maaf bahasa aku agak kasar pastu jalan cerita ni noob giler

But lepasni athour promise balas ok🐵

Sorry untuk penulisan aku yang cringe,hambar tak seberapa ke laut pesemua maklumlah budak² baru nak up(๑ิټ ิ)

Hah ni athour nak bagi penerangan sesiapa tak faham jalan cerita ni

~

Kisah dia camni.Seungmin ialah hero diikuti dengan goblin²nya yang comel iaitu han dan hyunjin.Kisah ni kena faham betul² dia punya kisah silam seungmin.Seungmin dulu ada family ibu,ayah,adik.But sadisnya family dia terlibat dalam kebakaran rumah.Masatu seungmin takde kat rumah sebab keluar dengan girlprend dia Tzuyu.Sebelum dia keluar dia cakap kasar dengan parents dia and adik dia.Time tu jugak harijadi adik dia.Tzuyu pulak jenis goldigger bila dah tahu seungmin takdebpape terus tinggalkan dia.Sejak tu seungmin takde perasaan kat perempua. baginya semua perempuan sama dan dia antindengan perempuan maybe fobia terhadap perempuan?So untuk hilangkan rasa sedih dia bukak cafe atas dorongan han dan hyunjin.Dengan memasak kek dia dapat menenangkan fikiran.Dan yahh itu jer athour boleh terangkan.Tunggu next episode ok?

Btw thankss( TДT)

Another on jangan serius sangat ni.Maaf jika ada bias korang pastu athour buat bahan jenakaa.Sorry k ni takde menyinggung perasaan sape ii just seronok ii jer ok?

Rasa ; Kim SeungminWhere stories live. Discover now