UK

595 23 1
                                    

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°Premotavanje do Emilynog rodendana°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ustajem sva sretna i vesela.Obavljam higijenu  dadnem hranu Alexu i odlazim u kantinu.Tamo mi svi cestitaju rodendan,a teta Ardiana me zove u svoj ured.Bila sam vesela zato sto je rekla da ima veliko iznenadenje za mene.Ulazim u njen ured i tamo zticem dva para i jednog momka mozda godinu-dvije stariji od mene.Nije mi nista bilo jasno.

TA:Emily ovi ljudi su te dosli usvojiti i danas je tvoj 16i rodendan.Ne znam da li znas ali u kuci tvojih roditelja je pronadeno pismo,da ako se ikada njima nesto desi da ako naidu dobri posvajatelji za tebe da te posvoje, takoder su ti ostavili veliku svotu novca na njihovom racunu i rekli da ti se dadne kartica i pin  na tvoj 16i rodendan,jer su mislili da si vec sada dovoljno odrasla da znas se koristiti novcem dok ne nades posao i ne zavrsis skolu.

Ja:U usima mi je samo odzvanjala recenica "Emily ovi ljudi su te dosli usvojiti".

TA:Pa ako bi se sada spremila da krenes sa njima zato sto oni zive u Engleskoj,ako hoces pomucu ti da spremissvoje stvari i stvari za Alexa.

Ja:Ne,ne treba.Nemam bas puno stvari pa cu biti zacas gotova.

Kada sam usla u sobu pocela sam se spremati.Zacas sam bila gotova.Teta Ardiana je dosla do mene i pomogla mi sa koferima.ja sam uzela Alexa i njegovu torbicu sa stvarima.taj decko koji je dosao sa svojim roditeljima je stavio moje kofere u Taxi i sjeli smo.Do aerodroma sam cjelo vrijeme sutila.Moji koferi su otisli u gepek aviona,a ja i moji posvajatelji smo zauzeli nasa mjesta u avionu.Bila su samo dva sjedista i ja sam morala sjediti sa tim deckom.On se predstavio i rekao da se zove Harry.Ja sam sa Alexom sjela do prozora,i slusala muziku.

H:Nekako si sutljiva.

Ja:Sve mi je novo i bojim se da se necu uklopiti u Engleskoj :/

H:...

Zakraci period smo sletili i cekalo nas je auto.Covjek sa zenom je sjon naprijed,a ja i Harry nazad.Kako nisam nosila narukvice, jasno su mi se vidjeli oziljci.Harry je bacio pogled na njih,i napravio nezainteresiranu facu.Kada sam malo bolje pogledala prema njegovoj ruci vidjela sam male oziljke.Pipnula sam  ih prstima,a Harry se trznuo i njegove smaragdne oci vise nisu bile iste boje,vidjelo se da je ljut.Samo je izmaknuo ruku,i vise nije gledao prema meni.vec sam tada osjecala neugodnost sa ovom porodicom.Nisu mi se cini bas prijatnim.

Stigli smo pred jednu kucu,imala je bazen pozadii bila je lijepa.Usli smo u nj i krenuli u kuhinju.Pred ulazom smo sotavili moje kofere,Alex je stalno samnom.Ovo dvoje rekli su da sjednem.Predstavili su se

Ta zena:Ja sam Amiliya,drago mi je Emily.

Taj covjek:Ja sam Andrey Jeffeson.Harrya si sigurno upoznala on nosi prezime Styles zato sto je njegova pokojna majka imala to prezime,mi smo bili rastavljeni,pa on ima njeno prezime.

Ja:Ok.Kako ste dosli do mene,mislim kako ste saznali da postojim i odlucili udomiti me?

An:Pa Harry je slucajno vidjeo tvoj profil na fb,raspitali smo se o tebi.

Ja:Ali zasto ja?

An:Pa mi smo tebe udomili da budes  Harryu sex igracka.

Kada sam to cula casa sa vodom mi je ispala iz ruke i razbila se u 1000 komadica.Ja cu bit Harryu sex igracka.Nakon toga sam se sokirala.

H:Ajde pokazat cu ti sobu,kupatilo djelimo.

Krenula sam na sprat s njim.Dosli smo do moje sobe,crni zidovi,plafon je bio galaxija ,veci bracni krevet veliki ormar,nocni ormarici pored kreveta,veliki balkon,komoda za sminkanje sa sminkom na njoj,komoda i TV na njoj.To je sve bilo bijelo.Kupatilo je bilo crno bijelo sa velikom kadom i pored nje tus kabinom,dva umivaonika,komode sa Harryevim stvarima i jedna prazna za moje.Bila su dva ulaza jedan iz moje sobe,drugi oz Harryeve.Kada mi je sve pokazo rekao je da se raspremim i da se odmorim do veceras.

EVO GA NASTAVAK JE TU.HAHAH PITAM SE CITA LI IKO MOJU PRICU.AKO NEKO CITA MOZE LI NAPISATI DOJAM I SVE OSTALO.HAHA SORRY NA GRESKAMA OCI MI SE SKLAPAJU VEOMA SAM UMORNA.VOLIM VAS SVEE <3333

I'M SORRY FOR EXISTINGWhere stories live. Discover now