<3 :)

463 21 7
                                    

VAZNO:PROCITATI NA KRAJU PRICE <3

Budim se zagrljena od strane Harrya.Tako je sladak dok spava.Kovrdze se rasipaju preko njegovog lica i jastuka.Nekako se probam izmigoljiti iz njegovog zagrljaja da ga ne probudim.Kada sam probala da skinem njegovu ruku sa moga struka odjednom se probudio i nasmijao.On je znaci bio budan cijelo vrijeme.Poceo me je skakiljati.Smijala sam se kao konj haha i valjala se sa njim preko cijelog kreveta.Odjednom me je zabolio stomak i moj srecna faca se pretvorila u bolnu.Harry je to  odmah primjetio i prestao je.Dao mi je tabletu protiv bolova.Ustala sam i otisla do kupaonice.Obavila sam sve sto sam trebala.Vratila sam se u Harryevu sobu,njega nije bilo.Bacila sam se na krevet kada me je nesto pocelo dirati po nozi.Prepala sam se.Skocila sam i vrisnula.Neko se poceo cerekati ispod kreveta.Kada sam pogledala dole vidjela sam Harrya kako se gusi od smijeha.Pravila sam se ljuta i on je sada  poprimio ozbiljnu facu.

H:Izvini nisam htjeo.-napravio je neku svou slatku facu.

Ja sam se pocela smijasit.Harry je ustao sa  poda sa nikim nedefinisanim osmijehom i poceo mi se priblizavati.Kako sam stojala on je ubrzao hod i oborio nas na krevet.Mojja glava je bila izmedu njegovih ruku.Mogla sam osjetiti zadah od mente.Vjerojatno je se otusirao i oprao zube u drugoj kupaonici.Poceo se sve vise naginjat.POLJUBIO ME JE.Nisam se tome nadala.Pocela sam mu uzvracati poljupce.Svidjelo mu se.Ovi mi je prvi poljubac i on ga je ukrao.

Kada nam je ponestalo zraka odvojili smo se jedno od drugog i tesko smo disali.Pogledali smo jedno drugo i zacrvenili smo se.Rupice su mu se ucrtale na licu.Nasmijesio se i spustio glavu.

Ja:Sta ovo bi?

H:Ne znam.Jeli ti se svidilo?

Ja:Ne znam.Probaj otkriti jos jednom.-pogledao me sa "sretnim" ocima i nasmijao se opet su mu se ucrtale prefektne  rupice.Krenuo je polako prema meni.Kada je bio par centimetara udaljen stavila sam svoje ruke u njegovu kocu i povukla ga prema sebi.On se kretenski nasmijao sto sam i ja uradila.Kada smo se odvojili otisli smo u kuhinju da pravimo dorucak-rucak jer je bilo 11:45.Napravili smo palacninke,uzeli Nutellu i krenuli jest.Ja sam pojela 3x vise nego Harry.Kada sam zavrsila on me je pogledao u cudu.

Ja:sta je bilo?

H:Nisam vidjeo da neko moze da ovakvom velikom brzinm da jede.

Ja:Navikni se hahah takva sam kad sam gladna.Mozes li mi napraviti toplu cokoladu i ukljuciti grijanje.Hlladno mi je,a i napolju je kisa i vjetar puse.

H:Naravno.

Kada smo popili nase cokolade hahah oisla sam nahraniti Alexa.Probudio se.Jeo je i vratio se spavat on nema volje kada osjeti da je napolju kisa kao ni ja.Ususkala sam se u krevet.Nakon nekog vremena dosao je i Harry.Zagrlio me je i poljubio u obraz.Okrenula sam se prema njemu i sjeli smo.Naslonili smo na gornju dio kreveta i ja sam legla njemu na prsa.Ima puno tetovaza.

Ja:Harry hoces mi rec sta znace ove silne tetovaze?

H:Odakle znas da nesto znace?

Ja:Svaka tetovaza ima svoje znacenje.

H:Neki drugi put.Ima see tu dosta za pricati.

Ja:Okey 

Nisam ga htjela ispitivati o tme jer ne zelim na nekoga da navaljujem.Necu da budem naporna.

H:Da tebi Michael Jackson ne dode sta? zato sto prezime Jackson i to da te Paris,Prince prate na twitteru nije neka mala stvar.

Ja:Moj tata Daniel je prevario moju majku kada se napio na jednoj zurci.Moja mama je radila u Michaelovoj kuci.Ona je Daniela prevarila i ostaa trudna samnom.Tata Daniel ju je mnogo volio,pa joj je oprostio kao i ona njemu.Michael me je prihvatio kao svoje dijete i preselili smo se svi kod njega u kucu.Odrasla sam sa svojom bracom i sestrom.Kada su mi roditelji poginuli nije me mogao zadrzati kao dijete jer su se pocele siriti medijske lazi i o njemu i mojoj porodici.Nasao je najbolji dom i posjecivao me je stalno.Nekad bi isla i sa bakom Katherine kod njeg.Moj djed nije volio mene  pa me baka nije mogla udomiti.Kada e tata Michael umro bila sam tuzna,depresivna,pocela sam se sjeci.U skoli su me izbjegavali za o sto sam iz doma.Niko sem porodice Jackson ne zna da sam Michaelova kcerka.Par puta je neko nesto dojavljivao medijima i poceli su bili pistai nova sranja.Kada sam se sisala morala sam iskljucivo to raditi u domu,teta Ardiana je znala za to i morala je pokupiti svaaku dlacicu sa poda da slucajno ko nebi uzeo za DNK test i da javnost ne sazna za mene.Nije mi to smetalo.Ne volim biti u centru paznje.

H:WOW 

Dok sam ti spricala bilo je vec 6:00.Jos smo nesto pricali i utonuli u san.

Izvinjavam se sto nije bilo dugo nastavka.Imala sam malu blokadu i td.Evo ova je kratak ali molim vas votujte i komentirajte.PUNO VAS VOLIM

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Mar 20, 2015 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

I'M SORRY FOR EXISTINGOù les histoires vivent. Découvrez maintenant