Sex and scars

715 19 0
                                    

Bila sam sokirna time sto cu Harryu biti samo sex igracka.Oni su me udomili samo zobg tog.Raspremila sam svoje stvari i stvari od Alexa.On je stalno trckarao oko mene,moze prepoznti kako se osjecam.Tamam kada sam raspremila stvari i  opruzila se na krevetu Harry je banuo u sobu i prepao me.

H:Sidi dole gotova je vecera.-rekao je to hladno,bez imalo  emocija.

Ja:Ok dolazim.-rekla sam to nekako zbunjeno.

Sisli smo dole i sjeli a jedemo.Za veceru je bilo peceni pile sa pirom i jos svacime.

Ja:Ovaj ja bih sutra pocela traziti posao ako je to uredu.

An:Ne treba ti posao od nas mozes dobiti sve.

Ja:Hvala vam:)

Am:Ja i Andrey imamo veliku firmu,usvojili smo te taoder zato mi idemo uskoro u  penziju,pa ce firma ostati a tebi i Harryu i ova kuca,a mi imamo jednu kucu u drugom djelu londona na malo zabacenijem mjestu.

Ja:Hvala vam puno mi to znaci.

Harry je cjelu veceru bio po strani.Nije puno pricao niti jeo.Kada sam zavrsila sa vecerom otisla sam u sobu i zaspala.Probudilo me je necije drmanje.To je bio Harry

Ja:Pusti me da spavam.

H:Odmorila si se sad ides samnom u sobu,imamo posla..

Ja:Budalo jedna pusti me na miru.-rekla sam vec prestrasenim glasom.

H:E pa nece tako moci.-rekao je i stavio me preko leda.Usaoo je u svoju sobu kroz kupatilo i baci me na krevet.Jako sm udarila glavom od krevet(od onaj gornji dio,ak me razumijete)i pocela sam plakat.

H:Nema plakanja,vidjet ces kako ce nam bit zabavno 3:).- imao je svoj perverzni pogled i poceo mi se priblizavati.Pocela sam drhati.

Poceo mi je skidati odjecu,a ja sam samo drhtala i suze su pocele navirivati  na moje oci.Kada sam ostala samo u donjem rublju on se skinuo u boxerice.Nakon toga je rekao da skinem donje rjublje,na pocetku sam se protivila.No kada meje uhvatio jako za oziljr koji su bili od prije neki dan sam popustila i skinula se.Odmah sam se zacrvenila i spustila glavu.On mi je uhvatio kosu jako me povukao i tako sam morala ustati iz kreveta.On je navukao kondom na svog frenda.Bacio me na krevet i naslonio se na mene.Odjednom sam pocela drhtati i suze su opet pocele navirati na moje oci.Odjednom sam osjetila jaku bol i kako nesto ulazi u mene.Kada sam od boli krenula vristati on me je preduhitrio i stavio mi ruku na usta.Pocela sam plakati kao kisna godina.On se nije obazirao na to.Nastavio je raditi sta je poceo.Kada je svrsio,skinuo je kondom i baio ga.Ja sam samo se okrenula na stranu i plakala i jecala.Kada je dosao,nije me ni pogledao vec je samo obukao boxerice.

H:Evo ti ovaj sat,na njemu ti pise sta cemo raditi u bilo koje doba kada budem htjeo,i sad razguli iz sobe.

Ja samsamo obukla donji ves i pokupila svoju odjecu.Otisla sam u kupaonicu i zakljucala oboja vrata.Za oko mi je zapao moj oramric.Otisla sam do njeg i  nasla moje zilete.Uzela sam jedan i povukla duboku cru na ruci.Pocela sam se retoricki smijati.To je bio smjeh od  boli.Cula sam lupanje od Harryevih vrata.

H:Emily izlazi it te kupaonice i otkljucaj vrata.-rekao je iznervirano i bezosjecajno.

Otisla sam otkljucati moja vrata.Krvje bila po plocicama.Samo sam izvadilanjegov kljuc i malo mu proturila ispod vrata.Pobjegla sam u moju sobu sa kravom rukom i zakljucala obadvoja vrata.Alex je dosao tuzno do mene.Malo sam se nasmijala.Harry je poceo da kuca po mojim vratima.Ja sam zamotavala ranu.On je nepestano lupao.postao je dosadan

Ja:Harry sta hoces vise.-blago sam dreknula.

H:Sto to radis.Znam kako je poslije ti to postane opsesija.-rekao je pomalo gruba ali u isto vrijeme nekako i brizno.

Ja:Boli tebe briga zamnom.Ne treba te interesirati sta je moja opsesija.Usput to radim zato sto se oslobadam tjeskobe,stresa,tuge,razocarenja i td.

H:Prestani s tim i otvori ova prokleta vrata da normalno popricamo.-rekao je pomalo ljuto

Ja:Necu

H:Kunem se mojom mrtvom majkom da cu ih razvalit-rekao je to veoma ljuto.

Oisla sam i otvorila ih.Izgledao je veoma ljuto.Kada je usao u sobu lezala sam u krevetu i bila na fb.Nezainteresirano sam ga pogledala i vratila pogled na mobitel.Odjednom ga je istrgnuo iz moje ruke.

Ja:Vrati mi moj mobitel

H:E sad cemo lijepo pricati.So to radis,sto unistavas sebe?

Ja:Lijepo sam ti rekla,ne interesira te.-rekla sam drsko.

H:O da interesira me.Ima sve lijepo da mi kazes.

Ja:Tebi necu nista reci

H:O hoces inace neces vise dobiti mobitel.

Ja:To radim zato sto se oslobadam tjeskobe,stresa,tuge,razocarenja i nekada straha...

H:Cega se uopce bojis?

Ja:Buducnosti,svega,osjecanja,ranjivosti,tebe,svih.-rekla sam to potisteno

Harry je samo pogledao u mene, bacio mi mobitel na krevet i otisao u kupatilo.Dosao je i drzao u ruci zilet .

H:Uzmi i sjeci-ispruzio je svoju ruku.

Gledala sam u njeg zbunjeno.Uzela sam zilet i on je okrenuo glavu jer je mislio da cu njega porezati.Zarezala sam opet duboku ranu u drugu ruku.Harry kada je to vidjeo je pokusao da otme zilet kada sam se opet dublje zarezala na obje ruke.Nekako je uspjeo da otme zilet i bacio ga je u kupatilo.Krv je nenormalno isla.Uzeo me je i stavio  preko leda odveo me je u kupatilo i ruke stavio pod vodu.Nakon toga krv je opet tekla ali sada manje.Uzeo je kutiju od  hitne pomoci.Krv je malo stala i on je ikoristio priliku i na gaze stavio alkohola.Uzasno je bolilo pocela sam malo vistati.Zamotao je rane u zavoj i  ocistio kupaonicu.

H:Veceras spavas samnom

Ja:Necu 

Harry me je uzeo i odveo u svoju sobu.Donio mi je pidzami iz moje.Presvukla sam se.On je bio u bexericama.Legao je pored mene zagrlio me oko struka i zaspao.Ja sam jos razmisljala o ovoj strani Harrya.Znala sam ujutru kada ustanemo da ce se pojaviti druga strana Harrya.Malo sam jos razmisljala i zaspala.Vicem,placem,znojim se.Odjednom sam se probudila.Vrisnula sam.Harry se probudio.

H:Emily samo si sajala nesto ruzno smiri se.

Dao mi je casu vode.Srecom Andrey i Amiliya su otisli na 2-3 sedmice izvan grada inace nebi  mogli spavat.Harry me je zagrlio i pravio  krugove po ledima da me smiri.Ubrzo   sam se smirila i zaspala.

Evo ga nastavak je tu..<333

I'M SORRY FOR EXISTINGWhere stories live. Discover now